PRINTER ( Kopie lukt niet meer)
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Wat bedoel je elvee ?
Want op dat vlak ben ik wel een beetje nerd !
Ik verwacht iemand die naar mijne printer zal komen kijken .
Die jongen ging nog iets laten weten .
Dus voor ik mij een nieuwe aanschaf wil ik zeker weten of deze werkelijk naar de vaantjes is.
Ook jij bedankt hoor !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
elvee
Heb ik uitgevoerd met de hulp van een kennis ..via TeamViewer
Er is wel duidelijk iets mis en na 14 jaar mag die dus met pensioen .
Was dus mijn laatste poging en nu uitkijken voor een nieuwe !
Bij deze dank aan iedereen voor de geboden hulp !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste Joy,
Ik had dezelfde printer en geloof mij er is niets aan te doen.
Ook bij mij was het hetzelfde probleem met gedeeltelijk afdrukken.
Ik had ook nieuwe inktpatronen gekocht, en heb die later moeten wegwerpen want in een nieuwe printer passen ze niet. (de meeste nieuwe printers hebben maar 2 inktpatronen kleur/zwart).
De enige oplossing is een nieuwe printer.
Volgens mij zijn die toestellen zo geprogrammeerd om na een bepaalde tijd onbruikbaar te worden. De kassa moet rinkelen bij HP.
Ik had dezelfde printer en geloof mij er is niets aan te doen.
Ook bij mij was het hetzelfde probleem met gedeeltelijk afdrukken.
Ik had ook nieuwe inktpatronen gekocht, en heb die later moeten wegwerpen want in een nieuwe printer passen ze niet. (de meeste nieuwe printers hebben maar 2 inktpatronen kleur/zwart).
De enige oplossing is een nieuwe printer.
Volgens mij zijn die toestellen zo geprogrammeerd om na een bepaalde tijd onbruikbaar te worden. De kassa moet rinkelen bij HP.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Hallo Flurk
Dan mag ik toch niet klagen , heeft toch veertien jaren zijn best gedaan .
Ik zal mij dus een nieuwe printer aanschaffen .
Kleuren hoeft ook niet voor mij , en geen HP.
Dank voor je reactie !
Joy,
Dan mag ik toch niet klagen , heeft toch veertien jaren zijn best gedaan .
Ik zal mij dus een nieuwe printer aanschaffen .
Kleuren hoeft ook niet voor mij , en geen HP.
Dank voor je reactie !
Joy,
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Ik had voorheen, op deze topic al uitgelegd, dat heel wat printers een test opleggen om de koppen te reinigen.Flurk schreef: ↑29 mar 2023, 14:00
Ik had dezelfde printer en geloof mij er is niets aan te doen.
Ook bij mij was het hetzelfde probleem met gedeeltelijk afdrukken.
Ik had ook nieuwe inktpatronen gekocht, en heb die later moeten wegwerpen want in een nieuwe printer passen ze niet. (de meeste nieuwe printers hebben maar 2 inktpatronen kleur/zwart).
De enige oplossing is een nieuwe printer.
Volgens mij zijn die toestellen zo geprogrammeerd om na een bepaalde tijd onbruikbaar te worden. De kassa moet rinkelen bij HP.
Dan wordt er inkt gespoten die terecht komt op 'n ingebouwd mini reservoir waar een soort kussentje in ligt.
Als dat VOL is, werkt printer niet meer of men moet het kunnen verwijderen.
Op internet kan men ook een HP printer zien waar iemand de kop uithaalt en die onder de kraan doorspoelt.
ZIE ook https://www.112ink.nl/Blog/spuitkanaalt ... r-verstopt