Kopiëren naar email geadresseerde
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Sorry voor min late reactie; een weekeindje tussenuit geweest.Sony schreef: ↑03 aug 2019, 13:48Ferna,
werk eens anders:
In Thunderbird terwijl het bericht dat je wilt schrijven open is
Kunt je bovenaan klikken op Invoegen ==> afbeedling
dan het bestandje opzoeken en er op dubbelklikken.
Maar een mp4 is een video bestand dat zal niet gaan.
Een .jpg bestand komt dan als afbeelding in het bericht zelf.
Voor een video bestand .mp4:
Bovenaan klikken op Bijlage, op het bestandje klikken
en het meesturen.
Sony
Bovenaan klikken op invoegen zie ik nergens staan, alleen helemaal rechts bovenaan "bijlage"

Zou ik dan een andere startpagina ven Thunderbird kunnen hebben ??
Begrijp het niet, maar dat ligt vast aan mij.
Vriendelijke groet,
Ferna
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Ferna,

Zoals eerder aangegeven een .mp4 (video) bestand gaat je niet
kunnen invoegen en als bijlage meesturen dan mag het niet te
groot zijn.
Als het inderdaad een .mp4 bestand is probeer het dan te versturen
via wetransfer https://wetransfer.com/ .
Sony

Zoals eerder aangegeven een .mp4 (video) bestand gaat je niet
kunnen invoegen en als bijlage meesturen dan mag het niet te
groot zijn.
Als het inderdaad een .mp4 bestand is probeer het dan te versturen
via wetransfer https://wetransfer.com/ .
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Omdat uw menubalk niet zichtbaar is.
Doe wat Sony vraagt.
Dat rechts klikken en menubalk aanvinken.
Doe wat Sony vraagt.
Dat rechts klikken en menubalk aanvinken.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
De menubalk met Alt oproepen is maar tijdelijk. De volgende keer dat je Thunderbird opstart is uw menubalk terug niet zichtbaar.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
-
Menubalk staat er nu permanent op.
Maar daarmee is mijn probleem helaas noch niet opgelost.
Ik wacht rustig verder af.
Zou het een slecht idee zijn om Thunderbird eens opnieuw over de "oude" versie te installeren ??
Vast weer bedankt voor de hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
Maar daarmee is mijn probleem helaas noch niet opgelost.
Ik wacht rustig verder af.
Zou het een slecht idee zijn om Thunderbird eens opnieuw over de "oude" versie te installeren ??
Vast weer bedankt voor de hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Nee dat is geen goed gedacht, je zal de andere werkwijze moeten leren gebruiken zoals Sony uitgelegd had.
Nieuwe mail, klikken op bijlage , zoeken waar ze staat, openen, mail verder schrijven en versturen.
Ik heb speciaal eens Thunderbird gebruikt voor twee dagen. Ik werk met LiveMail en daar werkt het wel op uw wijze.
Nieuwe mail, klikken op bijlage , zoeken waar ze staat, openen, mail verder schrijven en versturen.
Ik heb speciaal eens Thunderbird gebruikt voor twee dagen. Ik werk met LiveMail en daar werkt het wel op uw wijze.
-
Als het tot voor kort altijd vlot heeft gewerkt bij mij in Thunderbird begrijp ik niet dat dit plots niet meer zou kunnen; de oplossing wordt geboden in mijn eerste post, maar ik zou wel moeten weten hoe ik die koppeling moet maken, en dat weet ik niet.
Ik heb vroeger altijd met plezier met Live mail gewerkt, maar heb die toen op advies moeten verwijderen, omdat er geen updates meer voor kwamen of iets dergelijks.
Ik heb vroeger altijd met plezier met Live mail gewerkt, maar heb die toen op advies moeten verwijderen, omdat er geen updates meer voor kwamen of iets dergelijks.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Ik zal je nooit zo een advies geven, ik heb hem zelf nog voor een maand of 4 op mijn win10 laptop gezet en die werkt perfect. Maar... ik heb de full installatie(setup) van 132 mb , dus niet alleen de toepasssing van een paar kb.
'Men' zegt, hij krijgt geen updates meer, heb je der ooit gehad van LiveMail? Ik heb er nooit gezien.
Der zijn nog mensen die met MS Office 2003 werken, die wordt ook niet meer ondersteund en toch werkt het programma naar behoren. Der zijn der zeker nog die met XP werken op een reserve computer. Wat moet je dan geloven. Alles draait om $$$$$$
'Men' zegt, hij krijgt geen updates meer, heb je der ooit gehad van LiveMail? Ik heb er nooit gezien.
Der zijn nog mensen die met MS Office 2003 werken, die wordt ook niet meer ondersteund en toch werkt het programma naar behoren. Der zijn der zeker nog die met XP werken op een reserve computer. Wat moet je dan geloven. Alles draait om $$$$$$
-
Je zult gelijk hebben sacho, ik ben terzake niet deskundig.
Ik heb alleen maar gedaan wat mij toen geadviseerd is; ik dacht door P.C Schoone, en dat is toch geen kleine jongen op pc gebied.
Vriendelijke groet,
Ferna
Ik heb alleen maar gedaan wat mij toen geadviseerd is; ik dacht door P.C Schoone, en dat is toch geen kleine jongen op pc gebied.
Vriendelijke groet,
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Ferna,
In Thunderbird, klik langs de rechterkant op de drie streepjes.
Klik op Opties
Klik op Geavanceerd
Tabblad Algemeen
Vink de nodige vakjes aan:

Herstart Thunderbird en je kunt terug vanuit een opgeslagen bestand
Kopiëren naar E-mail geadresseerde.
Sony
In Thunderbird, klik langs de rechterkant op de drie streepjes.
Klik op Opties
Klik op Geavanceerd
Tabblad Algemeen
Vink de nodige vakjes aan:

Herstart Thunderbird en je kunt terug vanuit een opgeslagen bestand
Kopiëren naar E-mail geadresseerde.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Bedankt Sony voor je hulp.

Jij hebt "NU CONTROLEREN" rood omkaderd, dus ik heb daar maar op geklikt, en dan krijg ik bovenstaand kadertje aangeboden; moet ik daar iets aanvinken ? Kan blijkbaar alleen bij "nieuwsgroepen"
Klikken op "ALS STANDAARD INSTELLEN"?

Jij hebt "NU CONTROLEREN" rood omkaderd, dus ik heb daar maar op geklikt, en dan krijg ik bovenstaand kadertje aangeboden; moet ik daar iets aanvinken ? Kan blijkbaar alleen bij "nieuwsgroepen"
Klikken op "ALS STANDAARD INSTELLEN"?