Kopiëren naar email geadresseerde
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Ja als standaard instellen en nogmaals op nu controleren klikken.
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Heb alles nog eens opnieuw uitgevoerd conform je richtlijnen maar het lukt niet; ik blijf steeds het schermpje over die koppeling terugkrijgen.
Ik ben wel tot de ontdekking gekomen dat ik 32 bits versie van Thunderbird gebruikt, terwijl mijn laptop 64 bits is; dat heeft er vermoedelijk niets mee te maken, omdat ik voorheen zonder problemen die koppeling wel kon gebruiken. Maar ik wilde het toch even melden.

Ik ben wel tot de ontdekking gekomen dat ik 32 bits versie van Thunderbird gebruikt, terwijl mijn laptop 64 bits is; dat heeft er vermoedelijk niets mee te maken, omdat ik voorheen zonder problemen die koppeling wel kon gebruiken. Maar ik wilde het toch even melden.

-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Ferna,
hier is dezelfde 32bit Thunderbird ook op een Windows 10 - 64bit geïnstalleerd zoals bij jou.
Nadat ik op 3 augustus onderstaand bericht stuurde:

Heb ik uiteindelijk de hiervoor beschreven aanpassingen gedaan
en het gevolg is:

zoals je kunt zien nu lukt het wel.
Sony
hier is dezelfde 32bit Thunderbird ook op een Windows 10 - 64bit geïnstalleerd zoals bij jou.
Nadat ik op 3 augustus onderstaand bericht stuurde:

Heb ik uiteindelijk de hiervoor beschreven aanpassingen gedaan
en het gevolg is:

zoals je kunt zien nu lukt het wel.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Ik krijg, of liever kreeg, die foutmelding ook. Ik gebruik die manier van werken niet dus mij stoorde het niet maar ik heb het toch eens nagezien.
Wat voor de ene een oplossing biedt werkt niet voor de andere.
Bij mij werkte de oplossing die Sony hierboven aanreikte niet. Thunderbird stond bij mij al als Standaard en nog eens opnieuw als standaard instellen hielp niet.
Wat bij mij wel werkte was het volgende.
- Download Thunderbird Hier.
- Installeer de gedownloade Thunderbird over de bestaande installatie heen.
- Hierna werkt het wel.
Wat voor de ene een oplossing biedt werkt niet voor de andere.
Bij mij werkte de oplossing die Sony hierboven aanreikte niet. Thunderbird stond bij mij al als Standaard en nog eens opnieuw als standaard instellen hielp niet.
Wat bij mij wel werkte was het volgende.
- Download Thunderbird Hier.
- Installeer de gedownloade Thunderbird over de bestaande installatie heen.
- Hierna werkt het wel.
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24