hoeveel vrije ruimte ?
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Eerst een paar dingen:
1. wat stond en staat er op die USB-stick?
2. waarvoor gebruikte je de USB-stick, voor extra ruimte voor opslag.
3. of voor back-up?
Dan enig uitleg over een programma installeren, hier heb je een installatie bestand nodig (meestal genaamd setup.exe https://www.seniorweb.nl/computerwoorde ... up-bestand
Zo'n setup.exe bestand download je bij de fabrikant waarna je die kan uitvoeren.
Die plaats je dan als er word gevraagd (zoals je net aangaf) op de C schijf waar Windows 10 ook op staat.

Dit is de makkelijkste manier die meestal word gedaan.
Je was al bezig om iets te installeren maar hier stat de USB-stick maar moet de C schijf worden.
Via het schuifje (zie pijltje 1.) verschuif je die tot je de C schijf ziet (waar nu USB staat zie pijltje 2.)
De C schijf selecteer je en de mappen die dan zichtbaar worden kies je als Map Program Files (x86)

-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Nu gaat ook mijn USB-stick niet meer waar Microsoft Office Enterprise 2007 opstaat.
Ik klik op het F-station, dan verschijnen allerlei zaken, ik klik dan op "SETUP" (de onderste) en 'als administrator uitvoeren'.
Dan krijg ik dit nu :

Ik klik op het F-station, dan verschijnen allerlei zaken, ik klik dan op "SETUP" (de onderste) en 'als administrator uitvoeren'.
Dan krijg ik dit nu :

-
- Contacteer:
Hallo,
Zo werk het ook niet, het lijkt wel of Office op je USB- stick is geïnstalleerd waardoor dit niet gaat werken.
Waarop heb de deze office op gekocht een CD?
We moeten het installatie programma hebben, daarbij behoord ook een product code heb je die ergens?
Zo werk het ook niet, het lijkt wel of Office op je USB- stick is geïnstalleerd waardoor dit niet gaat werken.
Waarop heb de deze office op gekocht een CD?
We moeten het installatie programma hebben, daarbij behoord ook een product code heb je die ergens?
-
- Contacteer:
Klopt hij mag maar een aantal maal worden gebruikt, had je via die setup office geïnstalleerd?
Kijk eens of Office in deze lijst staat zo ja maak een printscreen.
Weg gaan naar
Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in.
. Type appwiz.cpl in en klik OK. - Zoek Microsoft Office in die lijst.
-
- Contacteer:
Klopt, omdat je Office op je USB-stick heb gezet. Dat heb ik een aantal antwoorden eerder uitgelegd.
Hier nog eens:
Dan enig uitleg over een programma installeren, hier heb je een installatie bestand nodig (meestal genaamd setup.exe https://www.seniorweb.nl/computerwoorde ... up-bestand
Zo'n setup.exe bestand download je bij de fabrikant waarna je die kan uitvoeren.
Die plaats je dan als er word gevraagd (zoals je net aangaf) op de C schijf waar Windows 10 ook op staat.

Dit is de makkelijkste manier die meestal word gedaan.
Je was al bezig om iets te installeren maar hier stat de USB-stick maar moet de C schijf worden.
Via het schuifje (zie pijltje 1.) verschuif je die tot je de C schijf ziet (waar nu USB staat zie pijltje 2.)
De C schijf selecteer je en de mappen die dan zichtbaar worden kies je als Map Program Files (x86)

Probeer dit:
Je de setup waarmee je Office installeert kopiëren en plakken naar b.v. je bureaublad.
Haal je USB-stick uit de pc en start je setup en plaats hem op je C zoals ik in de laatste paar antwoorden steeds uitleg.
Vraag anders hulp.
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Ik ben erin geslaagd om mijn Microsoft Office terug te plaatsen in 'programmas en onderdelen'.
'Slepen' van de F-schijf ( Microsoft Office ) naar het bureau blad en daarna op de snelkoppeling rechts klikken en kopieren naar de C-schijf. Prima gelukt. Nu kan ik terug typen via "Word".
Nu nog de printer installeren maar dat kan wachten. Eerst rusten.
Over en uit.
'Slepen' van de F-schijf ( Microsoft Office ) naar het bureau blad en daarna op de snelkoppeling rechts klikken en kopieren naar de C-schijf. Prima gelukt. Nu kan ik terug typen via "Word".
Nu nog de printer installeren maar dat kan wachten. Eerst rusten.
Over en uit.
-
- Contacteer:
Hallo,
Langzamerhand komen we er wel, voor je verder gaat maak eerst en lijstje met de programma's die je terug wilt hebben. Haal ook de USB-stick er uit en plaats die terug als je klaar bent.
Zorg dus als eerste of je alle installatie setup bestanden heb, hierna kan je één voor één de programma's installeren.
Langzamerhand komen we er wel, voor je verder gaat maak eerst en lijstje met de programma's die je terug wilt hebben. Haal ook de USB-stick er uit en plaats die terug als je klaar bent.
Zorg dus als eerste of je alle installatie setup bestanden heb, hierna kan je één voor één de programma's installeren.