geen verbinding maken bepaalde PC en telefoon Telenet Wifree-opgelost
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Dat "bakje" is de modem van Telenet.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ge kunt toch bellen met die smartphone ?
dan hebt ge toch een 4 g verbinding
dan kunt ge internet hebben zoals ik vorig bericht zei via die smartphone op thetering te zetten
dan gebruikt ge uw telefoon als een modem , die zend dan een wifi uit
dan hebt ge toch een 4 g verbinding
dan kunt ge internet hebben zoals ik vorig bericht zei via die smartphone op thetering te zetten
dan gebruikt ge uw telefoon als een modem , die zend dan een wifi uit
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Als je een Prépaidkaart hebt van Orange of.......
kan je geen therering hebben op de smartphone.
Als dat 'bakje' op je tweede verblijf niet meer goed werkt informeer je dan bij telenet.
Als je dan thuis zo een bakje hebt en op je tweede verblijf betaal je voor twee aansluitingen?????
En vermits je zegt met een andere pc heb je wel wifi, neem die dan mee en laat de rest thuis.
Ik stop hiermee met antwoorden. Doei.
Als dat 'bakje' op je tweede verblijf niet meer goed werkt informeer je dan bij telenet.
Als je dan thuis zo een bakje hebt en op je tweede verblijf betaal je voor twee aansluitingen?????
En vermits je zegt met een andere pc heb je wel wifi, neem die dan mee en laat de rest thuis.
-
ik heb orange en proximus
ik gebruik orange als mijn proximus abbo 5GB op is
mijn orange is een prepaid tempo easy
momenteel heb ik het kaartje even verstoken naar een tablet
maar ik heb het normaal in mijne smartphone steken
ik gebruik orange als mijn proximus abbo 5GB op is
mijn orange is een prepaid tempo easy
momenteel heb ik het kaartje even verstoken naar een tablet
maar ik heb het normaal in mijne smartphone steken
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
OK, ik probeer het later eens als ik terplaatse ben.
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
Aangezien andere pc's wel werken op Telenetwifree op mijn tweede verblijf, zal er dus toch niets mis zijn met dat bakje....Op deze plaats betaal ik inderdaad voor een aansluiting, maar dan enkel voor TV distributie. Telenetwifree in tweede verblijf is gratis inbegrepen in het abonnement van thuis met Tv en internet. Ik kan inderdaad verder met een andere pc op tweede verblijf, maar daarmee is de kous nog niet af want ik kan nog niet verder met mijn smartphone en tablet of wifree.. Doei..sacho schreef: ↑07 sep 2022, 20:19Als je een Prépaidkaart hebt van Orange of.......
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
Hetgeen U zegt lukt niet. Ik selecteer op mijn smartphone : mobiele hotspot en tethering. Dan zie ik : bluetooth-tethering met vermelding "deel de internetverbinding van uw telefoon met behulp van bluetooth". Dan verder krijg ik bericht : "gereed om internetverbinding van deze telefoon te delen" tesamen met een vakje "apparaten" maar er staan geen apparaten in. Dus zoals U zegt krijg ik geen inlognummer en geen wifisignaal en geen verbindingsmogelijkheid in een lijst met wifi met paswoord van smartphone. Terug naar af...
-
Moet ik misschien niet eens mijn bewuste pc waar ik geen verbinding mee kan maken op telenetwifree op 1 bepaalde lokatie, resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen..Dat is geen oplossing zeker ?
-
ge moet niet de bluetooht nemen hoor , dat is géén wifi
uiteraard krijgt ge daar géén apparaten te zien als die op thetering staat
maar die zend dan wél een wifisignaal uit , waarmee ge verbinding met een laptop kunt maken
dan werkt die smartphone als modem
en garantie is der natuurlijk niet dat het dan werkt , maar de kans is wél pakken groter dat het wel werkt
maar die zend dan wél een wifisignaal uit , waarmee ge verbinding met een laptop kunt maken
dat kan wél een oplossing zijn , maar die zal dan véél updates moeten doen nadienMoet ik misschien niet eens mijn bewuste pc waar ik geen verbinding mee kan maken op telenetwifree op 1 bepaalde lokatie, resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen..Dat is geen oplossing zeker ?
en garantie is der natuurlijk niet dat het dan werkt , maar de kans is wél pakken groter dat het wel werkt
-
op mijn smartphone zie ik geen andere keuzemogelijkheid dan "bluethooth-tethering". "tethering" alleen staat er niet op...verhaegen schreef: ↑09 sep 2022, 17:18ge moet niet de bluetooht nemen hoor , dat is géén wifi
dat kan wél een oplossing zijn , maar die zal dan véél updates moeten doen nadienMoet ik misschien niet eens mijn bewuste pc waar ik geen verbinding mee kan maken op telenetwifree op 1 bepaalde lokatie, resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen..Dat is geen oplossing zeker ?
-
ik zie "mobiele gegevens" staan ja, met vermelding "open internet via uw mobiele netwerk", maar ik ga dit niet openen want ik heb geen mobiel internet op mijn smartphone maar een prepaidkaart en dat gaat teveel geld kosten..
-
Het is erg. Ik geef U gelijk. Om een punthoofd van te krijgen. Niemand die mij kan helpen...
SeniorenNet