app SoundTouch Bose
-
rollo - Lid geworden op: 19 sep 2004, 16:50
Ik werk met een internetradio SoundTouch Bose
De radio functioneert momenteel zonder problemen.
Ik heb wel een probleem met het programma dat hiervoor op mijn computer ge-installeerd werd.
Als ik de app op de computer aanklik zie ik dat het programma start maar het Bose beginscherm licht enkel eventjes op zodat ik dus niet in het programma kan werken om bijvoorbeeld eventuele updates van de speakers uit te voeren.
Iemand een idee hoe ik dat kan rechttrekken.
Dank bij voorbaat
-----------------------------
Windows10 Home 64 bit , Intel Core i7 , 8 GB RAM , diverse programma's oa Google Chrome , BullGuard
Internet Security .......
De radio functioneert momenteel zonder problemen.
Ik heb wel een probleem met het programma dat hiervoor op mijn computer ge-installeerd werd.
Als ik de app op de computer aanklik zie ik dat het programma start maar het Bose beginscherm licht enkel eventjes op zodat ik dus niet in het programma kan werken om bijvoorbeeld eventuele updates van de speakers uit te voeren.
Iemand een idee hoe ik dat kan rechttrekken.
Dank bij voorbaat
-----------------------------
Windows10 Home 64 bit , Intel Core i7 , 8 GB RAM , diverse programma's oa Google Chrome , BullGuard
Internet Security .......
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ga eens via windows verkenner naar de map waar die geinstaleerd staat
en als je aan de linkerkant op die map klikt zie je rechts de inhoud der van
daar zal een . exe bestand staan
hoe dat gaat heten weet ik niet , maar iets in de aard van : SoundTouch Bose.exe
dubbelklik daar op en kijk wat het dan doet
en als je aan de linkerkant op die map klikt zie je rechts de inhoud der van
daar zal een . exe bestand staan
hoe dat gaat heten weet ik niet , maar iets in de aard van : SoundTouch Bose.exe
dubbelklik daar op en kijk wat het dan doet
-
rollo - Lid geworden op: 19 sep 2004, 16:50
Beste ,
Geen exe-bestand van SoundTouch gevonden via de voorgestelde manier.
Het systeem geeft gedurig de melding " bijna klaar " maar geeft niks effectiefs.
Ik denk eraan en dit bij gelegenheid om het programma eens te verwijderen en daarna terug te downloaden.
Misschien is het euvel dan opgelost.
Toch bedankt voor uw respons.
Geen exe-bestand van SoundTouch gevonden via de voorgestelde manier.
Het systeem geeft gedurig de melding " bijna klaar " maar geeft niks effectiefs.
Ik denk eraan en dit bij gelegenheid om het programma eens te verwijderen en daarna terug te downloaden.
Misschien is het euvel dan opgelost.
Toch bedankt voor uw respons.