Google Assistant
-
petronella - Lid geworden op: 26 jul 2006, 11:36
Beste,
Ik zou graag de Google Assistant downloaden op mijn smartphone Wiko Goa. Ik vermoed dat ik deze app in Play store zou moeten vinden. Helaas vind ik hem niet. Hij wordt toch vrij kleurrijk voorgesteld met bollen blauw, groen, geel en rood?
Volgend probleem is dat ik (stom) Android Assistant heb gedownload en deze applicatie wil ik verwijderen maar ik weet niet hoe...
Alle hulp is welkom.
Groetjes,
Petronella.
Ik zou graag de Google Assistant downloaden op mijn smartphone Wiko Goa. Ik vermoed dat ik deze app in Play store zou moeten vinden. Helaas vind ik hem niet. Hij wordt toch vrij kleurrijk voorgesteld met bollen blauw, groen, geel en rood?
Volgend probleem is dat ik (stom) Android Assistant heb gedownload en deze applicatie wil ik verwijderen maar ik weet niet hoe...
Alle hulp is welkom.
Groetjes,
Petronella.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Apps verwijderen.
Bron "seniorweb"
WiFi inschakelen.
De apps die u hebt gedownload, zijn op meerdere manieren te verwijderen van uw toestel. Bijvoorbeeld via de Play Store, de winkel waar u ook apps downloadt.
Tik op de app Play Store.
Tik linksboven op het pictogram met de drie streepjes.
Een menu opent. Ti k hierin op Mijn apps en games.
Er opent een lijst met apps die op uw apparaat staan. Tik op Geïnstalleerd.
Tik op de app die u wilt verwijderen.
Tik op Verwijderen > OK.
De app is verwijderd. Overigens zijn apps die standaard op een toestel staan, niet te verwijderen.
Bron "seniorweb"
WiFi inschakelen.
De apps die u hebt gedownload, zijn op meerdere manieren te verwijderen van uw toestel. Bijvoorbeeld via de Play Store, de winkel waar u ook apps downloadt.
Tik op de app Play Store.
Tik linksboven op het pictogram met de drie streepjes.
Een menu opent. Ti k hierin op Mijn apps en games.
Er opent een lijst met apps die op uw apparaat staan. Tik op Geïnstalleerd.
Tik op de app die u wilt verwijderen.
Tik op Verwijderen > OK.
De app is verwijderd. Overigens zijn apps die standaard op een toestel staan, niet te verwijderen.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
*Joy*

Klopt Teddy,
Het ging hier wel degelijk over "Assistent"
Trouwens vind ik wel interessant ..
Ze kan nu (petronella) verder ...allé denk ik toch