afbeeldingen
-
pomponneke - Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
Sinds vanmorgen heb ik bij firefox het volgende. Ik klik een website aan, nadien naar afbeeldingen, ik krijg afbeeldingen maar halverwege stopt het. Ik krijg dan enkel vierkanten in verschillende kleuren
maar geen afbeelding. Openklikken gaat ook niet. Ik heb het geprobeerd bij explorer en daar is er geen probleem. Het is misschien algemeen en mogelijk van korte duur. Heeft nog iemand hier een
probleem mee.
maar geen afbeelding. Openklikken gaat ook niet. Ik heb het geprobeerd bij explorer en daar is er geen probleem. Het is misschien algemeen en mogelijk van korte duur. Heeft nog iemand hier een
probleem mee.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid
-
het is raar: op IE heb ik het niet en op google chrome ook niet. Beiden hebben een andere startpagina, niet seniorennet. Op mijn laptop heb ik firefox ook seniorennet als startpagina en daar heeft hij het ook.
Zou het kunnen dat er ergens een mankementje zit bij seniorennet.
Zou het kunnen dat er ergens een mankementje zit bij seniorennet.
-
*Joy*
Ik heb op geen enkel brouwser seniorenet als startpagina.
Dus ja ...
Eens heropstarten en soms lost het zich wel vanzelf op .
Dus ja ...
Eens heropstarten en soms lost het zich wel vanzelf op .
-
Sony, het is vanzelf opgelost, alles is terug ok maar geef toch een antwoord op uw vraag.
Foutje van mij "klik een website aan" (was niet juist). Ik klikte in het zoekvakje honden maltesers en dan ging ik naar afbeeldingen, en dan kreeg ik zoals ik vermeldde. Ik kreeg geen enkele afbeelding open
Foutje van mij "klik een website aan" (was niet juist). Ik klikte in het zoekvakje honden maltesers en dan ging ik naar afbeeldingen, en dan kreeg ik zoals ik vermeldde. Ik kreeg geen enkele afbeelding open
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Soms verschijnt als bestandstype htlm of webpagina ipv die .jpeg. Je slaat dan gans die webpagina op ipv foto's. Waar je ze opslaat bvb Downloads kan je dat checken, delete het evtl.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
SeniorenNet