Malwarebytes
-
elvee - Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32
Gisteren had ik Malwarebytes ingeladen om mijn laptop eens te controleren op malware. Het programma heeft niets schadelijks gevonden.
Toen ik vandaag de computer aanzette, stelde ik echter vast dat het beschermingsprogramma dat ik gebruik, nl. Windows Defender, verdwenen was. In de plaats stond Malwarebytes.
Dat was niet mijn bedoeling, en heb het terug verwijderd. Windows Defender staat nu terug ingeschakeld als beschermingsprogramma. Ik gebruik het al verschillende jaren, tot mijn tevredenheid trouwens.
Is Malwarebytes nu ook al een antivirusprogramma, dat bij installatie het bestaande verwijdert en vervangt ?
Voorheen was dat niet het geval.
Tegenwoordig gebeuren er blijkbaar ongevraagd ingrepen.
Toen ik vandaag de computer aanzette, stelde ik echter vast dat het beschermingsprogramma dat ik gebruik, nl. Windows Defender, verdwenen was. In de plaats stond Malwarebytes.
Dat was niet mijn bedoeling, en heb het terug verwijderd. Windows Defender staat nu terug ingeschakeld als beschermingsprogramma. Ik gebruik het al verschillende jaren, tot mijn tevredenheid trouwens.
Is Malwarebytes nu ook al een antivirusprogramma, dat bij installatie het bestaande verwijdert en vervangt ?
Voorheen was dat niet het geval.
Tegenwoordig gebeuren er blijkbaar ongevraagd ingrepen.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
elvee,
Malwarebytes programma het premium programma
tijdelijk moogt gebruiken als proef en dat daardoor
Windows Defender wordt uitgeschakeld.
Als je de premium versie deactiveert en de computer
opstart neemt Windows Defender de bescherming
terug over.

Sony
Het is normaal dat je met een nieuw gedownloadGisteren had ik Malwarebytes ingeladen
Malwarebytes programma het premium programma
tijdelijk moogt gebruiken als proef en dat daardoor
Windows Defender wordt uitgeschakeld.
Als je de premium versie deactiveert en de computer
opstart neemt Windows Defender de bescherming
terug over.

Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet