zoekfunctie doet het niet

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

mamacalypso

19 jul 2019, 00:02

Hoi Beste medewerkers

Als ik op de zoekknop klik gaat het open maar vanaf ik begin te typen komt er een zogezegd wit blad,ik zie vanonder wat ik getypt heb maar krijg geen resultaten en kan ook niets aanklikken.Op enter klikken werkt ook niet.Dus kan niets zoeken op de pc.Weet iemand een oplossing?
Dank alvast,mamacalypso
lieve groetjes,mamacalypso

verhaegen
Support SeniorenNet

19 jul 2019, 11:56

wat typ je der in ?
want dat doet véél hoor
als je bv. de 3 eerste letters typt van iets
bv/ wor
wat krijg je dan ?

Sony

19 jul 2019, 16:36

mamacalypso,

Windows Search service controleren om te kijken of deze service is ingeschakeld:
1. Druk op de Windows logo toets en de R toets en typ in het uitvoervenster Services.msc en druk op enter.
2. Scroll naar onder naar de service Windows Search en dubbelklik op deze service.
3. Het eigenschappenvenster van deze service opent zich. Zorg ervoor dat Opstarttype: Automatisch is en de service is gestart. Indien de service nog niet is gestart, klik op Starten.
Indien de service al wel is gestart, klik op Stoppen - wacht enkele seconden nadat de service is gestopt - en druk op Starten.
4. Start de computer en bekijk het resultaat.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

mamacalypso

19 jul 2019, 19:43

Verhaegen en Sony
Als ik iets intypte naast het loepje kon ik lezen wat ik schreef,maar er kwam niets tevoorschijn.
Hoe vreemd het ook is nu bij het proberen is alles terug oké.Ik heb bij mijn weten niets veranderd en hoop dat het oke blijft.Toch allebei héél veel dank! mamacalypso
lieve groetjes,mamacalypso