Microsoft
-
spelertje - Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
hallo , deze middag een telefoon gekregen in gebrekkig engels , deze beweerde dat mijn laptop in gevaar was , was juist tv aan het kijken , na herhaaldelijk hem proberen af te schudden , heeft minsten 6 maal opnieuw gebeld dan ben ik hem kwijt geraakt , ben dan direct mijn laptop opnieuw opgestart , niets aan de hand , zijn er nog mensen die zo een telefoon gekregen hebben ?
Weet niet of mijn bericht hier op de juiste plaats staat.
Spelertje
Weet niet of mijn bericht hier op de juiste plaats staat.
Spelertje
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
De laatste week er verschillende gekregen.
Bij 3 ervan kreeg ik geen antwoord, Bij de 4de was het van "Microsoft ". Ik heb dan gevraagd of hij dacht dat ik dit geloofde. Hij verbrak ogenblikkelijk de verbinding. Geen telefoontjes meer gekregen.
Bij 3 ervan kreeg ik geen antwoord, Bij de 4de was het van "Microsoft ". Ik heb dan gevraagd of hij dacht dat ik dit geloofde. Hij verbrak ogenblikkelijk de verbinding. Geen telefoontjes meer gekregen.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
SeniorenNet