MAIL (win10) print niet meer...
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
Ik heb een HP deskjet 3057A welke tot op heden nog nooit problemen gaf.
Vandaag stel ik vast dat ik geen mail meer kan afprinten, ook al is er niks gewijzigd aan mijn configuratie.
Een testdocument afprinten gaat probleemloos evenals documenten afprinten.
Wanneer in ik MAIL een afdruk vraag gebeurt er niks... ik zie evenmin iets in de wachtrij komen...
Kan iemand helpen ?
Vandaag stel ik vast dat ik geen mail meer kan afprinten, ook al is er niks gewijzigd aan mijn configuratie.
Een testdocument afprinten gaat probleemloos evenals documenten afprinten.
Wanneer in ik MAIL een afdruk vraag gebeurt er niks... ik zie evenmin iets in de wachtrij komen...
Kan iemand helpen ?
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
vervolg....
ik stel vast dat het probleem zich manifesteert bij het (willen) afprinten van een mail die ik ontving van de Stad Oostende !
Andere mails stellen blijkbaar geen probleem !
M.a.w. ik vermoed dat hier ergens een sleutel is ingebouwen om printen tegen te gaan...
Heb de mail gecopieerd naar word-doc en dit afprinten was geen probleem.
Ik vermoed dat er niet verder moet gezocht worden !
Dank !
ik stel vast dat het probleem zich manifesteert bij het (willen) afprinten van een mail die ik ontving van de Stad Oostende !
Andere mails stellen blijkbaar geen probleem !
M.a.w. ik vermoed dat hier ergens een sleutel is ingebouwen om printen tegen te gaan...
Heb de mail gecopieerd naar word-doc en dit afprinten was geen probleem.
Ik vermoed dat er niet verder moet gezocht worden !
Dank !
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
SeniorenNet