AFSLUITEN
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Hello,
Telkens ik updates installeer en nadien m'n pc wil afzetten staat er dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten, maar dat duurt eeuwen voor de pc afsluit zelfs meer dan een halfuur en ten lange laatste als ik ga slapen of weg moet duw ik dan toch op de knop en als ik de pc dan terug aan zet krijg ik dat beeld met letters en klik ik op: Windows normaal starten en krijg ik weer dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten en dan stopt hij op 35% en dan blijft dat cirkeltje maar draaien en draaien en er gaat niets vooruit.
Wat kan ik daar aan doen???
Bedankt voor de respons.
grtjs - jag.
Telkens ik updates installeer en nadien m'n pc wil afzetten staat er dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten, maar dat duurt eeuwen voor de pc afsluit zelfs meer dan een halfuur en ten lange laatste als ik ga slapen of weg moet duw ik dan toch op de knop en als ik de pc dan terug aan zet krijg ik dat beeld met letters en klik ik op: Windows normaal starten en krijg ik weer dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten en dan stopt hij op 35% en dan blijft dat cirkeltje maar draaien en draaien en er gaat niets vooruit.
Bedankt voor de respons.
grtjs - jag.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Op de knop duwen om hem af te zetten terwijl hij updates aan het doen is, is zowat het slechtste wat je kunt doen.JAGUAR schreef: ↑26 aug 2019, 17:43Telkens ik updates installeer en nadien m'n pc wil afzetten staat er dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten, maar dat duurt eeuwen voor de pc afsluit zelfs meer dan een halfuur en ten lange laatste als ik ga slapen of weg moet duw ik dan toch op de knop en als ik de pc dan terug aan zet krijg ik dat beeld met letters en klik ik op: Windows normaal starten en krijg ik weer dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten en dan stopt hij op 35% en dan blijft dat cirkeltje maar draaien en draaien en er gaat niets vooruit.
In de meeste gevallen zal hij terug de draad opnemen wanneer je hem opstart, maar in de slechtste gevallen wanneer hij met cruciale bewerkingen bezig is ga je dan met ballekes in de soep zitten.
Wanneer je hem aflegt en hij aan "updates" begint, dan laat je hem gewoon doen, hij zal wel automatisch stilvallen.
Bij het opstarten dan zal hij indien nodig zijn update bewerkingen verder zetten zoals dat bij een gewone "heropstart" gebeurt.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als je dat updaten automatisch laat gebeuren heb je daar minder last van. Waarom dat is weet ik eigenlijk niet maar ik denk dat er dan regelmatiger 'kleinere' bestanden en opdrachten worden overgezonden.
En misschien spelen jouw beide beveiligingen hier ook wel een rol
In principe valt die van Windows uit als je Kaspersky aanstaat, maar …
En misschien spelen jouw beide beveiligingen hier ook wel een rol
In principe valt die van Windows uit als je Kaspersky aanstaat, maar …
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Charlie Maru schreef: ↑27 aug 2019, 15:10Op de knop duwen om hem af te zetten terwijl hij updates aan het doen is, is zowat het slechtste wat je kunt doen.er staat wel bij die updates dat ze 100% voltooid zijn maar de pc gaat niet doorJAGUAR schreef: ↑26 aug 2019, 17:43Telkens ik updates installeer en nadien m'n pc wil afzetten staat er dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten, maar dat duurt eeuwen voor de pc afsluit zelfs meer dan een halfuur en ten lange laatste als ik ga slapen of weg moet duw ik dan toch op de knop en als ik de pc dan terug aan zet krijg ik dat beeld met letters en klik ik op: Windows normaal starten en krijg ik weer dat Windows bezig is met de updates te configureren en de pc niet mag afzetten en dan stopt hij op 35% en dan blijft dat cirkeltje maar draaien en draaien en er gaat niets vooruit.
In de meeste gevallen zal hij terug de draad opnemen wanneer je hem opstart, maar in de slechtste gevallen wanneer hij met cruciale bewerkingen bezig is ga je dan met ballekes in de soep zitten.
Wanneer je hem aflegt en hij aan "updates" begint, dan laat je hem gewoon doen, hij zal wel automatisch stilvallen.en als hij niet stilvalt of oververhit wat dan??
Bij het opstarten dan zal hij indien nodig zijn update bewerkingen verder zetten zoals dat bij een gewone "heropstart" gebeurt.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB