Kan W10 enkel maar opstarten in veilige modus
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Heb steeds volgend scherm:

nadat hij 2x foutgegevens heeft verzameld gaat de computer in "automatisch herstel en dan kom er een scherm met opties waarvan ik de optie kies met het "tandwieltje" en daar krijg ik verschillende keuzes en kies ik opstarten in veilige modus.
Na afsluiten en het heropstarten krijg ik terug het bovenstaand scherm en begint het bovenstaande scenario terug tot dat ik terug kan kiezen om de computer in veilige modus op te starten.
Het is onmogelijk om de computer normaal op te starten.

nadat hij 2x foutgegevens heeft verzameld gaat de computer in "automatisch herstel en dan kom er een scherm met opties waarvan ik de optie kies met het "tandwieltje" en daar krijg ik verschillende keuzes en kies ik opstarten in veilige modus.
Na afsluiten en het heropstarten krijg ik terug het bovenstaand scherm en begint het bovenstaande scenario terug tot dat ik terug kan kiezen om de computer in veilige modus op te starten.
Het is onmogelijk om de computer normaal op te starten.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Uw Roxio-klodden liggen zo te zien op eerste zicht aan de basis van uw probleem.......
viewtopic.php?p=4763606sid=599ddca4474e ... d#p4763606
Operating System zal zodanig verkracht geweest zijn dat den boel vastloopt.
Indien de aanbevelingen van sacho niet helpen, kan je eerst eens een herstelpunt terug zetten van vóór dat je met die Roxio begonnen bent, en als dat nog altijd niet helpt vrees ik voor het ergste.
viewtopic.php?p=4763606sid=599ddca4474e ... d#p4763606
Operating System zal zodanig verkracht geweest zijn dat den boel vastloopt.
Indien de aanbevelingen van sacho niet helpen, kan je eerst eens een herstelpunt terug zetten van vóór dat je met die Roxio begonnen bent, en als dat nog altijd niet helpt vrees ik voor het ergste.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Het zou beter zijn dat Verhaegen de twee topics samenvoegt,(er staat toch twee maal het zelfde antwoord van topicstarter met dat blue screen)
Ik had dat van die Roxio niet gelezen Charlie.
Beter dus naar fabriek instellingen terug gaan in veilige modus als dat gaat. En weer met een zuivere Windows beginnen omdat die computer toch maar een paar maand oud is.
Als die Windows niet zwanger is natuurlijk na die verkrachting.
Maar dan wel alles afkoppelen.
Geef trouwens eens de eigenschappen van die computer.
Ik had dat van die Roxio niet gelezen Charlie.
Beter dus naar fabriek instellingen terug gaan in veilige modus als dat gaat. En weer met een zuivere Windows beginnen omdat die computer toch maar een paar maand oud is.
Als die Windows niet zwanger is natuurlijk na die verkrachting.
Maar dan wel alles afkoppelen.
Geef trouwens eens de eigenschappen van die computer.
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
-
verhaegen - Support SeniorenNet
géén probleem om die tesamen te zetten hoor , maar dat ander is 2 bladzijden , en als ik die tesamen zet met dit topic denk ik dat het niet overzichtelijk gaat zijn
maar mij eender hoor
als het samengevoegd moet worden , dan graag een berichtje hieronder , dan zet ik het tesamen
maar mij eender hoor
als het samengevoegd moet worden , dan graag een berichtje hieronder , dan zet ik het tesamen