one drive
-
mememoeke - Lid geworden op: 23 jun 2017, 10:10
mijn computer was gecrached. Omdat mijn bestanden( foto's e.d.) toch op one drive stonden, heb ik fabrieksherstel uitgevoerd. PC draait terug op windows 10 maar ik kan niet meer aan mijn bestanden op one drive. Hoogstwaarschijnlijk heb ik daar ooit ingelogd met mijn oud (@base) account maar dat bestaat niet meer. Wat nu ?
-
mememoeke - Lid geworden op: 23 jun 2017, 10:10
daarnet heb ik geprobeerd om met mijn oude windows-phone naar die bestanden te gaan en dat lukt eventjes.
maar er wordt direct gevraagd met mijn microsoft account te geven om in te loggen en daar staat @base.be .
Het enige wat ik kan invullen is mijn wachtwoord (en dat is juist), maar er verandert niets : ik krijg een flits van de foto's te zien en dan weer de vraag om in te loggen.
maar er wordt direct gevraagd met mijn microsoft account te geven om in te loggen en daar staat @base.be .
Het enige wat ik kan invullen is mijn wachtwoord (en dat is juist), maar er verandert niets : ik krijg een flits van de foto's te zien en dan weer de vraag om in te loggen.
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
vul eens uw email adres in om in te loggen ,nu staat er enkel @base.be ???mememoeke schreef: ↑14 sep 2019, 11:09daarnet heb ik geprobeerd om met mijn oude windows-phone naar die bestanden te gaan en dat lukt eventjes.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus