Blauw scherm.-
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Beste leden,
Na het opstarten van de PC ( van mijn broer ) blijft het scherm blauw.De taakbalk verschijnt wel en is te bedienen.Wat zou er fout kunnen zijn?
mvg,
WillyV
Na het opstarten van de PC ( van mijn broer ) blijft het scherm blauw.De taakbalk verschijnt wel en is te bedienen.Wat zou er fout kunnen zijn?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
Is er nu echt niemand die hier een verklaring voor heeft?
mvg,
WillyV
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Normaal gezien als je een blauw scherm krijgt is er geen taakbalk te zien.
Kan hij met de computer werken? Surfen, email, bestanden.......
Kan het zijn dat enkel de bureauafbeelding een blauwe kleur heeft?
klik eens rechts op bet bureaublad, 'aan persoonlijke voorkeur aanpassen'.
Kan hij met de computer werken? Surfen, email, bestanden.......
Kan het zijn dat enkel de bureauafbeelding een blauwe kleur heeft?
klik eens rechts op bet bureaublad, 'aan persoonlijke voorkeur aanpassen'.
-
ouderloos - Lid geworden op: 22 apr 2007, 01:21
Heb vorige week een blauw scherm gehad,maar ook andere beelden.
Zou het met de grafische kaart te maken hebben?
Al de hele week problemen,zolang we met games bezig zijn.Voor het gewone Pc werk voorlopig alles in orde.
Groeten vanwege Ouderloos.....
Zou het met de grafische kaart te maken hebben?
Al de hele week problemen,zolang we met games bezig zijn.Voor het gewone Pc werk voorlopig alles in orde.
Groeten vanwege Ouderloos.....
Wat je doet,doet je goed!
-
sacho,
Sorry voor de late reactie :
- Er was wel een taakbalk vanonder te zien,waarmee hij verder de PC kon bedienen,maar het bureaublad bleef blauw.
- Ik zal jouw suggestie " aan persoonlijke voorkeur aanpassen" aan mijn broer doorgeven.
Alvast hartelijk bedankt.
mvg,
Willy V
Sorry voor de late reactie :
- Er was wel een taakbalk vanonder te zien,waarmee hij verder de PC kon bedienen,maar het bureaublad bleef blauw.
- Ik zal jouw suggestie " aan persoonlijke voorkeur aanpassen" aan mijn broer doorgeven.
Alvast hartelijk bedankt.
mvg,
Willy V

SeniorenNet