Mijn Google account
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Ik krijg op mijn twee mail adressen bij Google volgend bericht 'beiden om 3u37)

Ik heb natuurlijk geen gebruik gemaakt van die "knop" om mijn activiteiten te controleren
Ik heb mijn agenda, die een Google agenda is, geopend en alles schijnt normaal te werken.
Weer een of andere vorm van poging tot het bekomen van gegevens?
Groetjes
Danny

Ik heb natuurlijk geen gebruik gemaakt van die "knop" om mijn activiteiten te controleren
Ik heb mijn agenda, die een Google agenda is, geopend en alles schijnt normaal te werken.
Weer een of andere vorm van poging tot het bekomen van gegevens?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Franç, bedankt voor jouw interesse, maar die twee mailadressen, die heb ik nu toch reeds een 10tal jaren, bovendien was die melding vorige nacht toen ik absoluut niet met een of ander adres iets aan het doen was, en dat bericht werd bovendien naar beide adressen gestuurd.
Ik heb zeker die "knop" niet gebruikt om mijn verkeer na te zien daar ik meer geloof in een poging aan mijn gegevens te geraken, en bovendien heb ik zonder probleem mijn agenda kunnen nakijken zowel op mijn laptop alsook op mijn iPhone.
Groetjes
Danny
Ik heb zeker die "knop" niet gebruikt om mijn verkeer na te zien daar ik meer geloof in een poging aan mijn gegevens te geraken, en bovendien heb ik zonder probleem mijn agenda kunnen nakijken zowel op mijn laptop alsook op mijn iPhone.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender