Gimme-agenda verwijderen uit (prive)google-agenda

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

kabotrien

23 okt 2019, 09:12

Hallo,

Ik kreeg van een aantal scholen hun gimme-agenda door om toe te voegen aan mijn agenda. Maar bij 1 link moet ik iets grondig fout gedaan hebben, want de gimme-agenda is toegevoegd in mijn eigen prive-agenda en niet als nieuwe agenda... Dus kan ik die ook niet uitvinken en krijg ik elke dag meldingen van de activiteiten van die school. Ik zou die dus echt willen verwijderen uit mijn prive-agenda en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen...
Dus voor alle duidelijkheid: Ik heb in mijn school-account een prive-agenda aangemaakt om niet telkens te moeten switchen tussen 2 accounts.
In mijn school-account heb ik nog 10-tallen andere op zich losstaande agenda's die ik vlot kan gaan aan- en uitvinken en eigenlijk ook kan verwijderen als ik dit zou wensen. Maar dit gimme zit ingebed in mijn eigen aangemaakte agenda.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen!

Alvast bedankt
Kabouter

Prima Vera

23 okt 2019, 09:31

Ik heb die gimme ook ineens in mijn telenet mail staan, bijna dagelijks krijg ik daar mails van. Weet niet hoe ze daar gekomen zijn. Heb totaal niets met scholen te maken. Ik zou er ook volledig vanaf willen.