kan de medische encyclopedie van philips media van 1996 niet meer gebruiken op win 10 met catalogus nr8145063 niet lezen
-
minou - Lid geworden op: 12 nov 2005, 21:06
kan deze encyclopedie niet meer leen met win 10 vroeger ging dit zonder problemen met win 7 met welk programma kan ik deze nog wel lezen ? deze is van 1996 met als catalogus nr 814 5063van uitgeverij Tirion
acer aspire i7 , 17,3 , 16gb ddr4 memory 1000gb hd ,office365 , win 10
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Mijn maat heeft bij mij er ADOBE ACROBAT READER DC opgezet, is gratis, wellicht de basis versie. Bij installeren wel goed lezen en uitvinken of aanvinken indien nodig. Bijlagen van emails gaan automatisch zo open: https://acrobat.adobe.com/be/en/acrobat/pdf-reader.html
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Waarschijnlijk den deze waar je het over hebt....?
https://www.catawiki.nl/catalogus/overi ... cyclopedie
Heb diene hier ook nog ergens liggen, maar vind hem niet zo direct terug.....
Spel is ondertussen al méér dan 20 jaar oud.
Méér en meer van die schijfjes van de jaren '90 zullen niet meer werken op het laatste OS. (uitvoeren van *.exe bestanden)
Wat je kunt proberen is uitvoeren in "compatibiliteitsmodus win7 / of XP" en hopen dat het werkt.(wat nog altijd niet zeker is.)
Anders kun je hem nog altijd gebruiken om onder een tafelpoot te schuiven.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
MFRANCOIS - Lid geworden op: 17 nov 2019, 20:05
Beste
Graag had ik willen weten wat voor een foutmelding er te zien is bij de installatie .
Zo kan ik na kijken wat er aan de hand is met u probleem.
Maak een foto en doe het in de bijlage dan kunnen andere mensen dit ook zien en u verser helpen.
Gr Francois.
Graag had ik willen weten wat voor een foutmelding er te zien is bij de installatie .
Zo kan ik na kijken wat er aan de hand is met u probleem.
Maak een foto en doe het in de bijlage dan kunnen andere mensen dit ook zien en u verser helpen.
Gr Francois.