upgrade naar windows 10-opgelost
-
Livia07 - Lid geworden op: 09 nov 2010, 13:48
Hallo
Ik heb vandaag de upgrade gedaan van w7 naar w10 en stel het volgende vast:
- Bij het starten opent de pc met het zelfde scherm (pictogrammen) als w7.
Als ik dan onderaan links op het w10 pictogram klik krijg ik het bekende tegelscherm. Is dit normaal?
- Wanneer ik een Microsoft office programma ( word, exel, PowerPoint...) wil gebruiken komt er op " Wijzigingen worden niet opgeslagen. De eigenaar van dit bestand heeft niet voldoende ruimte in one drive. Weergeven alleen als lezen.!!!
Wie kan mij helpen
Livia 07
Ik heb vandaag de upgrade gedaan van w7 naar w10 en stel het volgende vast:
- Bij het starten opent de pc met het zelfde scherm (pictogrammen) als w7.
Als ik dan onderaan links op het w10 pictogram klik krijg ik het bekende tegelscherm. Is dit normaal?
- Wanneer ik een Microsoft office programma ( word, exel, PowerPoint...) wil gebruiken komt er op " Wijzigingen worden niet opgeslagen. De eigenaar van dit bestand heeft niet voldoende ruimte in one drive. Weergeven alleen als lezen.!!!
Wie kan mij helpen
Livia 07
Grafiek is pas kunst
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Livia07,
OneDrive niet meer synchroniseren en liefst de data
bestanden van Office, dus de documenten die je
zelf aanmaakt, in een andere map dan OneDrive
opslaan.
Sony
Ja.Als ik dan onderaan links op het w10 pictogram klik krijg ik het bekende tegelscherm. Is dit normaal?
OneDrive niet meer synchroniseren en liefst de data
bestanden van Office, dus de documenten die je
zelf aanmaakt, in een andere map dan OneDrive
opslaan.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Hallo
1. Als beginscherm krijg ik nog altijd het w7 scherm. (zie foto)
Het is pas na het klikken op het w10 pictogram (onderaan links) dat ik over de halve breedte van het scherm het gekende tegelscherm van w10 zie. ( de pictogrammen van (w7) word, exel…… rechts op het scherm blijven zichtbaar en blijven perfect werken)????
2. Wat betreft het niet meer syncroniseren van onedrive (of bepaalde programma's) ik vind nergens het onedrive pictogram!!!
PS: Wat betreft de programma's word, exel…..op de rechterkant van het scherm (dus van w7) werken wel perfect.
Dank
Het is pas na het klikken op het w10 pictogram (onderaan links) dat ik over de halve breedte van het scherm het gekende tegelscherm van w10 zie. ( de pictogrammen van (w7) word, exel…… rechts op het scherm blijven zichtbaar en blijven perfect werken)????
2. Wat betreft het niet meer syncroniseren van onedrive (of bepaalde programma's) ik vind nergens het onedrive pictogram!!!
PS: Wat betreft de programma's word, exel…..op de rechterkant van het scherm (dus van w7) werken wel perfect.
Dank
Grafiek is pas kunst
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Wat jij denkt Win7 te zijn is gewoon het bureaublad dat meegenomen is naar Win10 tijdens de upgrade.Livia07 schreef: ↑23 jan 2020, 17:161. Als beginscherm krijg ik nog altijd het w7 scherm. (zie foto)
Je hebt dus gewoon hetzelfde bureaublad dat je in Win7 had, maar je staat wel degelijk op win10.
En dat je pas het tegelscherm krijgt na te klikken op het Win10 pictogram is ook volkomen normaal.
Dat is toch de bedoeling dat na de upgrade alles zou blijven werken zoals voordien.
En NEEN, het is NIET Win7, maar Win10.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
fendtje - Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30
Gebruik power shell en uw win 7 instellingen zijn terug ipv van de verfoeilijke tegels.Livia07 schreef: ↑23 jan 2020, 17:16Hallo
scherm w7.JPG
1. Als beginscherm krijg ik nog altijd het w7 scherm. (zie foto)
Dank
Gebruik libre office is gratis en gedaan met ms bulshit en meldingen.
De eerste maal moet ge one drive starten vanuit de tegels , dan inloggen en gaat in gang.
Laptop Dell, 5 g router met telenet sim, Iptv van de chinees.
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
-
verhaegen - Support SeniorenNet
zoals er in de quote gezegd is , dat klopt inderdaad voor 100%Wat jij denkt Win7 te zijn is gewoon het bureaublad dat meegenomen is naar Win10 tijdens de upgrade.
Je hebt dus gewoon hetzelfde bureaublad dat je in Win7 had, maar je staat wel degelijk op win10.
En dat je pas het tegelscherm krijgt na te klikken op het Win10 pictogram is ook volkomen normaal.
-
Hallo
Ik ben hier terug ivm onedrive.
In alle documentatie en boeken ivm w10 schrijft men dat bij het openen van windows verkenner onedrive automatisch vermeld staat aan de linkerzijde van het scherm. Hier is bij mij
NIET terug te vinden.
Kan iemand mij helpen. (zie afbeelding)
Dank
onedrive
Ik ben hier terug ivm onedrive.
In alle documentatie en boeken ivm w10 schrijft men dat bij het openen van windows verkenner onedrive automatisch vermeld staat aan de linkerzijde van het scherm. Hier is bij mij
NIET terug te vinden.
Kan iemand mij helpen. (zie afbeelding)
Dank
onedriveGrafiek is pas kunst