on drive-opgelost
-
pomponneke - Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
1 maand geleden is mijn pc overgeschakeld van win 7 naar 10.
Enkele dagen geleden kreeg ik een mail van microsoft dat on drive geblokkeerd is en in maart word verwijderd. De reden is dat ik dat al meer dan 2 jaar niet gebruikt word.
Mijn vraag: moet ik iets ondernemen, en wat is on drive ik ken het niet.
Enkele dagen geleden kreeg ik een mail van microsoft dat on drive geblokkeerd is en in maart word verwijderd. De reden is dat ik dat al meer dan 2 jaar niet gebruikt word.
Mijn vraag: moet ik iets ondernemen, en wat is on drive ik ken het niet.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid
-
verhaegen - Support SeniorenNet
one drive
ge kunt dat beschouwen als
ergens een opslagruimte waarin dezelfde foto's en documenten zitten als in uw computer
en die syncroniseerd altijd
als ge dus één ding bijvoegt op de computer wordt dat ook automatisch op die one drive bijgevoegd
ge kunt dat dan vanaf bv. een smartphone ook aan de dingen zoals die op uw computer staan
of vanaf een andere computer , of ge kunt het beschouwen als een back up
zo zijn der meerdere mogelijkheden , of ge kunt bepaalde dingen op delen met iemand anders zetten
bv. een bepaalde map delen met de dochter die ergens anders woont , dan kun jij bekijken en de dochter , en tevens alle twee iets toevoegen of verwijderen of bewerken
https://onedrive.live.com/about/nl-be/
op de computer ziet dat er dan zo uit :

ge kunt dat beschouwen als
ergens een opslagruimte waarin dezelfde foto's en documenten zitten als in uw computer
en die syncroniseerd altijd
als ge dus één ding bijvoegt op de computer wordt dat ook automatisch op die one drive bijgevoegd
ge kunt dat dan vanaf bv. een smartphone ook aan de dingen zoals die op uw computer staan
of vanaf een andere computer , of ge kunt het beschouwen als een back up
zo zijn der meerdere mogelijkheden , of ge kunt bepaalde dingen op delen met iemand anders zetten
bv. een bepaalde map delen met de dochter die ergens anders woont , dan kun jij bekijken en de dochter , en tevens alle twee iets toevoegen of verwijderen of bewerken
https://onedrive.live.com/about/nl-be/
op de computer ziet dat er dan zo uit :

-
bedankt Verhaegen. Als ik het goed begrijp (ik ben een leek hoor op pc) heeft dat geen invloed op de pc als ik bv een document maak en opslaat of idem een foto. Dat blijft toch in mijn bestand denk ik. Ik doe dit zeer weinig. Ik heb die drive dus niet nodig denk ik.
-
bedankt hoor, dan maak ik mij niet ongerust. Ik gebruik het toch niet.