Ingeven paswoord in Windows 10
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Een laptop Lenovo G50 draait in triple boot Windows 10, Linux Mint 19.3 en Zorin.
Telkens ik Windows 10 opstart, vraagt het programma een paswoord.
Ik zou graag dat kreng wegkrijgen, maar slaag er niet in.
ik heb al verschillende opties gevonden na wat gegoogled te hebben, maar geen enkele werkt effectief.
Weet er iemand raad alstublieft ?
Telkens ik Windows 10 opstart, vraagt het programma een paswoord.
Ik zou graag dat kreng wegkrijgen, maar slaag er niet in.
ik heb al verschillende opties gevonden na wat gegoogled te hebben, maar geen enkele werkt effectief.
Weet er iemand raad alstublieft ?
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
verhaegen - Support SeniorenNet
toch teken dat ge iets overslaagt of dergelijks hoor
https://www.windows-helpdesk.nl/zonder- ... -inloggen/
uiteraard zal der altijd een paswoord of 4 getallen ingegeven worden , om als dat ingesteld is te kunnen starten zodat die ineens zonder stoppen doorstart tot werkbaar zonder dat ge nog moet inloggen
ps.
bij de slaapstand ook ingevuld dat er géén paswoord moet ingevuld worden ?
want als ge dat niet doet dan blijft ge zitten met de inlog als de comp start
uiteraard zal der altijd een paswoord of 4 getallen ingegeven worden , om als dat ingesteld is te kunnen starten zodat die ineens zonder stoppen doorstart tot werkbaar zonder dat ge nog moet inloggen
ps.
-
Als de computer in slaapstand geraakt, moet ik heel die procedure van ingeven paswoord alweer uitvoeren bij de nieuwe start.verhaegen schreef: ↑28 feb 2020, 16:05toch teken dat ge iets overslaagt of dergelijks hoor
ps.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
Ik ga alle tips nog maar eens uittesten, want ik slaag er niet in het in orde te krijgen.
Ik laat zeker iets weten.
Al bedankt hoor.
Ik laat zeker iets weten.
Al bedankt hoor.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
verhaegen - Support SeniorenNet
sorry
neen het zal niet gaan
ik herinner het me van vroeger toen ik zelf dualboots deed
als er meerdere besturingssystemen op staan kan het normaal niet zonder paswoord
was in de xp tijd al zo , en ik denk niet dat het met win10 anders is
neen het zal niet gaan
ik herinner het me van vroeger toen ik zelf dualboots deed
als er meerdere besturingssystemen op staan kan het normaal niet zonder paswoord
was in de xp tijd al zo , en ik denk niet dat het met win10 anders is