Er komt een te grote foto op de frontpagina van een email binnen
-
de willy - Lid geworden op: 24 mei 2005, 20:27
Dag helpers,
Ik zal proberen mij zo goed mogelijk uit te drukken.
Ik krijg maandelijks een nieuwsbrief van ergens binnen. Op de eerste pagina staat er tekst maar ook een foto.
Deze foto komt veel te groot op het scherm van mijn laptop binnen. Het lijkt erop dat de verzender een scherm van bv. 70cm breedte heeft met hier die foto op. En bij verzending naar mij komt diezelfde foto, lijkt mij, ook binnen met 70cm breedte. Mijn scherm heeft naar schatting 40cm breedte.
Dus onderaan mijn scherm is er dan het grijs schuifbalkje dat ik verschuif opdat ik rest van de foto ook kan bekijken zonder dat ik dus de ganse foto in zijn geheel kan bekijken.
Welke instelling moet ik wijzigen zodat de foto in zijn geheel zonder balkje op mijn scherm kom.
Ik gebruik nog windows live mail.
met dank voor de hulp,
de willy
Ik zal proberen mij zo goed mogelijk uit te drukken.
Ik krijg maandelijks een nieuwsbrief van ergens binnen. Op de eerste pagina staat er tekst maar ook een foto.
Deze foto komt veel te groot op het scherm van mijn laptop binnen. Het lijkt erop dat de verzender een scherm van bv. 70cm breedte heeft met hier die foto op. En bij verzending naar mij komt diezelfde foto, lijkt mij, ook binnen met 70cm breedte. Mijn scherm heeft naar schatting 40cm breedte.
Dus onderaan mijn scherm is er dan het grijs schuifbalkje dat ik verschuif opdat ik rest van de foto ook kan bekijken zonder dat ik dus de ganse foto in zijn geheel kan bekijken.
Welke instelling moet ik wijzigen zodat de foto in zijn geheel zonder balkje op mijn scherm kom.
Ik gebruik nog windows live mail.
met dank voor de hulp,
de willy
Als de nood het hoogst is, is de redding nabij.
Laptop: Aspire E1-771
MS Windows 8.1 64bit, Intel Core i5.3230M
CPU@2.60GHz, 4 GB Ram, Intel HD Graphics 4000 Micr.Office 2007, AVAST, Malw.Anti-Malw,
Ccleaner, Int.expl.11, Win. Live Mail 2012, Ggle Chrome
CPU@2.60GHz, 4 GB Ram, Intel HD Graphics 4000 Micr.Office 2007, AVAST, Malw.Anti-Malw,
-
Dag Sacho,
Nee, ik heb het zelfs op 50% geprobeerd, maar dat blijft hetzelfde.
toch bedankt,
de willy
Nee, ik heb het zelfs op 50% geprobeerd, maar dat blijft hetzelfde.
toch bedankt,
de willy
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Is het soms geen foto als achtergrond van de mail ?de willy schreef: ↑03 mar 2020, 22:02Deze foto komt veel te groot op het scherm van mijn laptop binnen. Het lijkt erop dat de verzender een scherm van bv. 70cm breedte heeft met hier die foto op. En bij verzending naar mij komt diezelfde foto, lijkt mij, ook binnen met 70cm breedte. Mijn scherm heeft naar schatting 40cm breedte.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
<Ctrl> en - OF <Ctrl> en muiswieltje draaien.
Na het bekijken kan je de omgekeerde bewerking doen om verder te werken.
Na het bekijken kan je de omgekeerde bewerking doen om verder te werken.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
@Janneke dust
Ja, op deze manier krijg ik de foto verkleind volledig op mijn scherm. Er staat ook wat tekst bij en deze is dan ook verkleind. Door terug te scrollen kan ik de tekst dan wel lezen. Maar dan blijft mijn vraag nog: Is er iets met mijn instellingen of moet de afzender de opmaak van deze brieven anders maken? Zou het dan toch zou zijn dat hun scherm vééél groter is dan dat van mij en dat hun foto inderdaad zo groot naar mij doorkomt?
bedankt voor je antwoord,
de willy
Ja, op deze manier krijg ik de foto verkleind volledig op mijn scherm. Er staat ook wat tekst bij en deze is dan ook verkleind. Door terug te scrollen kan ik de tekst dan wel lezen. Maar dan blijft mijn vraag nog: Is er iets met mijn instellingen of moet de afzender de opmaak van deze brieven anders maken? Zou het dan toch zou zijn dat hun scherm vééél groter is dan dat van mij en dat hun foto inderdaad zo groot naar mij doorkomt?
bedankt voor je antwoord,
de willy
.