WPS office-opgelost
-
emiljo - Lid geworden op: 26 feb 2014, 20:04
Wps office is opeens op mijn win 10 pc verschenen en dit is een vervelend programma dat al mijn MS office bestanden overschrijft. ik had nog enkele belangrijke bestanden op een diskette van vroeger die ik wou kopiëren en krijg die nu niet meer open.Iemand tips?
Hoe krijg ik Wps volledig weg?Heb het verwijderd via Revo uninstaller, maar het blijft toch nog in mijn apps staan. Dank bij voorbaat
Hoe krijg ik Wps volledig weg?Heb het verwijderd via Revo uninstaller, maar het blijft toch nog in mijn apps staan. Dank bij voorbaat
Windows10Home64bits IntelCorei5669 8GibRam Hd1tbExterneHd1t Mozilla Thunderbird Libre office AVG Malwarebytes
Al doen wat je kan, is alles wat je kan doen!
Al doen wat je kan, is alles wat je kan doen!
-
verhaegen - Support SeniorenNet
de laatste nieuwe downloaden en instaleren
daarna uninstallen via de normale weg (niet met revo) via hun eigen uninstaller of via programma en onderdelen of via apps uninstal
https://www.wps.com/
en tijdens de uninstal het juiste aanvinken

daarna adware cleaner gebruiken om de resten te verwijderen
daarna uninstallen via de normale weg (niet met revo) via hun eigen uninstaller of via programma en onderdelen of via apps uninstal
https://www.wps.com/
en tijdens de uninstal het juiste aanvinken

daarna adware cleaner gebruiken om de resten te verwijderen
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Hallo,
Lukt het niet via de optie die @verhaegen heeft gegeven doe dan de stappen uit deze link.
Link: viewtopic.php?f=43&t=197564&sid=62a63f9 ... 429353164f
Aan de hand van die logjes kan ik bekijken of ik nog sporen zie om te laten verwijderen.
Lukt het niet via de optie die @verhaegen heeft gegeven doe dan de stappen uit deze link.
Link: viewtopic.php?f=43&t=197564&sid=62a63f9 ... 429353164f
Aan de hand van die logjes kan ik bekijken of ik nog sporen zie om te laten verwijderen.