Fiche in Word

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

janieburton

01 jun 2020, 22:58

Heb in Word 2003 een blad aangemaakt(met kaders) waar ik gegevens kan invullen na een bepaald kernwoord.

Nu heb ik niet echt veel kaas gegeten van Word maar ik veronderstel dat men dit blad kan bewaren zodat als men het terug oproept dat men na de kern woorden de gegevens kan invullen in een andere lettertype zodat men niet steeds het lettertype moet wijzigingen.

Een ander probleem is dat blijkbaar niet is geactiveerd of gedeactiveerd : voorbeeld voor aan staat het woord
"land" en op dezelfde lijn staat 30 spatie tekens het woord "Provincie", voorbeeld hieronder
LAND: PROVINCIE:
Nu is het probleem tweeledig: 1. als ik achter het "land" iets intikt dan schuift de tekst "provincie" op naar rechts( wat niet de bedoeling is want provincie moet op de huidige locatie staan)
2. als ik de delete/insert gelijktijdig indruk met de pijltjes toets voor de hoofdletter dan gebeurt het omgekeerde als ik tekst type dan verschuift het woord" provincie" naar links.

Kan iemand mij informatie geven?

E.T.

02 jun 2020, 10:49

Je moet TABs gebruiken

Afbeelding
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Sony

02 jun 2020, 11:47

janieburton,

Afbeelding

Sony
I Afbeelding SeniorenNet