Windows 10 ,

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

annamarie

07 sep 2020, 18:51

Dag , Ik heb Windows 10 en ik vermoed dat er bij een update een boel veranderingen , die ik niet wens , zijn aangebracht . Het grootste probleem stelt zich bij de e-mail. Die komt binnen , MAAR IK KAN HEM NIET OPENEN NOCH LEZEN?
Opmerking ; Het bericht kan niet worden weergegeven . Opslag vol !
ik weet zeker dat die niet vol is . Kan ik deze update ongedaan maken ? Of hoe los ik dit op ?
Dank u zeer .
Bijlagen
image.png
image.png (12.75 KiB) 343 keer bekeken

wardje

07 sep 2020, 20:05

Start de app Instellingen via het menu Start en klik op Bijwerken en beveiliging. Klik vervolgens in het paneel rechts op Geschiedenis van updates weergeven. Je ziet vervolgens een lijst met geïnstalleerde updates. Nu wordt het even wat onlogisch: om een update te verwijderen klik je op de link Installatie van updates ongedaan maken. Je ziet weer die lijst met updates, maar nu in een andere omgeving. Selecteer de te verwijderen update die problemen geeft en klik dan op Verwijderen. Wacht even (bij grote updates wat langer wachten...) tot de update verwijderd is.
Om helemaal op safe te spelen is het verstandig - ook als daar niet om gevraagd wordt - je systeem te herstarten na het verwijderen van de update. Succes :)