Windows live mail werkt niet meer .
-
annamarie - Lid geworden op: 17 mei 2006, 21:48
Nadat ik een aanbevolen update gedaan heb voor Windows werkt mijn e-mail Windows live mail niet meer naar behoren .
Ik kan de inkomende titels nog wel zien maar de INHOUD ben ik kwijt .
De melding : Windows Live Mail heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er genoeg geheugen en schrijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw. ?
Kunnen jullie mij helpen om dit op te lossen ? bedankt .
Ik kan de inkomende titels nog wel zien maar de INHOUD ben ik kwijt .
De melding : Windows Live Mail heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er genoeg geheugen en schrijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw. ?
Kunnen jullie mij helpen om dit op te lossen ? bedankt .
-
annamarie - Lid geworden op: 17 mei 2006, 21:48
Mijn opslag is helemaal niet vol.
Het is na de update dat deze problemen begonnen zijn .
Ik zie in de linkerkolom van wie de mail afkomstig is maar ik kan hem niet openen en lezen. Ik heb al geprobeerd met windowsknop in te drukken gelijk met R . Dan wlarp en herstellen maar niets helpt .
Zou dat kunnen dat mijn versie van live Mail 2012 niet compatibel is met de nieuwe geupdatede versie?
Het is na de update dat deze problemen begonnen zijn .
Ik zie in de linkerkolom van wie de mail afkomstig is maar ik kan hem niet openen en lezen. Ik heb al geprobeerd met windowsknop in te drukken gelijk met R . Dan wlarp en herstellen maar niets helpt .
Zou dat kunnen dat mijn versie van live Mail 2012 niet compatibel is met de nieuwe geupdatede versie?
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Start--> instellingen--> update en beveiliging--> geschiedenis van updates.
Ik gebruik Live Mail op drie laptops en één vaste computer, zonder probleem. Zowel win8.1 als win10.
Welke versie van Windows 10 heb je, 1903,1909.......
Klik met rechts op start-->uitvoeren-->typ daar winver en dan OK
Ik gebruik Live Mail op drie laptops en één vaste computer, zonder probleem. Zowel win8.1 als win10.
Welke versie van Windows 10 heb je, 1903,1909.......
Klik met rechts op start-->uitvoeren-->typ daar winver en dan OK
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Je moet die update aannemen, je had ervoor de versie 1809 en die wordt binnenkort of nu al niet meer ondersteund. Daarna komt nog de versie 1909 en daarna de 2004.
Je kan ook meteen via de media creationtool naar de nieuwste win 10 gaan.
https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10
klik daar op hulpprogramma downloaden en voer de setup uit.
Installeer daarna windows 10 met behoud van apps en bestanden
Dan zou alles weer moeten gaan. Kijk uit of op je C schijf nog plaats is voor 30 Gb
Let op: het kan meer dan drie uur duren. Niet onderbreken dus. Laat de computer zijn werk doen.
Je kan ook meteen via de media creationtool naar de nieuwste win 10 gaan.
https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10
klik daar op hulpprogramma downloaden en voer de setup uit.
Installeer daarna windows 10 met behoud van apps en bestanden
Dan zou alles weer moeten gaan. Kijk uit of op je C schijf nog plaats is voor 30 Gb
Let op: het kan meer dan drie uur duren. Niet onderbreken dus. Laat de computer zijn werk doen.