Back-up maken.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Beste leden,
Ik denk dat ik het al eens gevraagd heb : kan iemand mij eens stap voor stap uitleggen hoe ik een back-up van mijn systeem moet maken en hoe deze back-up op een externe HD te zetten.
Bij voorbaat dank.
mvg,
WillyV
Ik denk dat ik het al eens gevraagd heb : kan iemand mij eens stap voor stap uitleggen hoe ik een back-up van mijn systeem moet maken en hoe deze back-up op een externe HD te zetten.
Bij voorbaat dank.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
Beste Ambi*,
Bedankt voor de tip.Ik zou graag de handleiding downloaden en bewaren,doch zo te zien heb ik de toelating niet.
mvg,
WillyV
Bedankt voor de tip.Ik zou graag de handleiding downloaden en bewaren,doch zo te zien heb ik de toelating niet.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
Ambi* - Lid geworden op: 27 dec 2008, 00:54
Je hebt Microsoft Office 2010 staan.
Dus open een Word document en vervolgens open je ook die handleiding - kopieer die - en ga plakken in Word.
Of ... stuur me via een Privéberichtje je mailadres en ik bezorg je die handleiding in een Word document.
Hier kan ik dat bestand niet bijvoegen.
Dus open een Word document en vervolgens open je ook die handleiding - kopieer die - en ga plakken in Word.
Of ... stuur me via een Privéberichtje je mailadres en ik bezorg je die handleiding in een Word document.
Hier kan ik dat bestand niet bijvoegen.
-
Beste Ambi,
Ik heb je wel een privéberichtje gestuurd maar geen antwoord gekregen.
WillyV
Ik heb je wel een privéberichtje gestuurd maar geen antwoord gekregen.
WillyV
-
Ambi* - Lid geworden op: 27 dec 2008, 00:54
Willy,
Dacht zeker een mailtje gestuurd te hebben maar ik vind nergens nog iets terug.
Ik maak regelmatig mijn outlook "verzonden" map leeg.
Mailtje is net de deur uit mét de gevraagde handleiding.
Kijk even na anders is het door jou gegeven mail-adres niet correct.
Ambi*
Dacht zeker een mailtje gestuurd te hebben maar ik vind nergens nog iets terug.
Ik maak regelmatig mijn outlook "verzonden" map leeg.
Mailtje is net de deur uit mét de gevraagde handleiding.
Kijk even na anders is het door jou gegeven mail-adres niet correct.
Ambi*
Laatst gewijzigd door Ambi* op 20 dec 2020, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Ambi*,
Ik heb zojuist via e-mail je handleiding ontvangen,waarvoor hartelijk dank.Jouw eerste mailtje heb ik spijtig genoeg niet ontvangen.
mvg,
WillyV
Ik heb zojuist via e-mail je handleiding ontvangen,waarvoor hartelijk dank.Jouw eerste mailtje heb ik spijtig genoeg niet ontvangen.
mvg,
WillyV
-
bojangles - Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:50
Ik gebruik SyncBackFree om backups te maken. Eénmaal alles geconfigureerd (welke mappen je wil back-uppen) neemt deze tool een kopie van alle mappen en inhoud en zet ze op de externe HD. Bij een volgende back-up worden enkel de gewijzigde of nieuwe files geback-upt. De files die niet meer op de externe HD moeten staan omdat ze ook niet op de laptop staan, worden verwijderd. Zeer handige tool ...
https://www.2brightsparks.com/freeware/ ... e-hub.html
Groeten,
Bojangles
https://www.2brightsparks.com/freeware/ ... e-hub.html
Groeten,
Bojangles
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dit is wel een heel rare manier van een back-up makenDe files die niet meer op de externe HD moeten staan omdat ze ook niet op de laptop staan, worden verwijderd.
Als je even niet oplet zijn een deel, zo niet alle, bestanden WEG ... voor altijd!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Natuurlijk moet een verwijderd bericht niet langer gebackupt worden MAAR op de back-up wel bewaard!
Stel je even voor dat als je per ongeluk een bestand wist, je het niet meer terug zou vinden omdat het bij de laatste back-up verwijderd is ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten