Windows 10 home of pro
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hello iedereen, ik veronderstel dat de meesten onder ons die Windows op hun toestel staan hebben, de home versie daarvan zal zijn.
Elders in deze topic (software) heb ik een vraag gesteld over de Sandbox die aanwezig is in de pro versie van Windows, maar blijkbaar zijn er weinig gebruikers van deze functie daar niemand daarop een antwoord gaf.
Is er iemand van de Senioren die Windows 10 pro gebruikt, en ook reeds gebruik zou gemaakt hebben van die sandbox?
Is het nuttig over te stappen naar Windows 10 pro? Moet dan opnieuw al de andere software en apps geïnstalleerd worden?
Groetjes
Danny
Elders in deze topic (software) heb ik een vraag gesteld over de Sandbox die aanwezig is in de pro versie van Windows, maar blijkbaar zijn er weinig gebruikers van deze functie daar niemand daarop een antwoord gaf.
Is er iemand van de Senioren die Windows 10 pro gebruikt, en ook reeds gebruik zou gemaakt hebben van die sandbox?
Is het nuttig over te stappen naar Windows 10 pro? Moet dan opnieuw al de andere software en apps geïnstalleerd worden?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Waarom overstappen naar Pro ? Enkel voor die Sandbox ? Er bestaat ook Sandboxie. Zoek dit eens op en experimenteer daar eens mee.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat is al iets ouds hoor
indertijd waren er 2 antivirusscanners die op die basis gestoeld waren
zonealarm en .... (kan even niet op de naam van de tweede komen , die ik ook nog gebruikt heb)
virtualisatie is eigenlijk net hetzelfde (waarin je andere besturingssystemen kunt laten draaien )
is gewoon een extra partitie die afgescheiden is van de rest
waarin men dingen kan uitproberen zonder gevaar voor de huidige installatie
men moet een pro hebben
men moet een héél grote hd hebben
een zware processer
en véél geheugen
en het moederbord van de comp moet het ondersteunen
dat zijn de dingen die men toch best heeft , als men dergelijks zou willen doen
in de home versie zit dat ook , maar is dat verborgen
met een script kan men dat wél activeren zodat het in een home versie der ook beschikbaar voor is
indertijd waren er 2 antivirusscanners die op die basis gestoeld waren
zonealarm en .... (kan even niet op de naam van de tweede komen , die ik ook nog gebruikt heb)
virtualisatie is eigenlijk net hetzelfde (waarin je andere besturingssystemen kunt laten draaien )
is gewoon een extra partitie die afgescheiden is van de rest
waarin men dingen kan uitproberen zonder gevaar voor de huidige installatie
men moet een pro hebben
men moet een héél grote hd hebben
een zware processer
en véél geheugen
en het moederbord van de comp moet het ondersteunen
dat zijn de dingen die men toch best heeft , als men dergelijks zou willen doen
in de home versie zit dat ook , maar is dat verborgen
met een script kan men dat wél activeren zodat het in een home versie der ook beschikbaar voor is
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hellokes, en bedankt voor de antwoorden.
Ik denk dat ik daar voorlopig ga van afblijven, want, wat is groot, zwaar en veel???
Maar toch bedankt en groetjes
Danny
Ik denk dat ik daar voorlopig ga van afblijven, want, wat is groot, zwaar en veel???
Maar toch bedankt en groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender