selectie vakjes gmail
-
de fé - Lid geworden op: 27 dec 2020, 12:22
Na aankoop van een nieuwe laptop Asus Vivabook heb ik Gmail geinstalleerd. Wat mij opviel aan de opmaak was dat de selectievakjes ontbreken in de Inbox waardoor het gelijktijdig verwijderen van Emails niet mogelijk is. Na een lange zoektocht op het internet die uiteindelijk vruchteloos was wend ik mij tot U hoe ik deze vakjes tevoorschijn kan halen.
Dank bij voorbaat
De De Fe
Dank bij voorbaat
De De Fe
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
De fé,
Gmail is een internet mail programma dat je opstart in een browser.
Als je zogezegd "Gmail" echt op je computer geïnstalleerd hebt dan
vrees ik dat je een hoop malware hebt binnengehaald .
Sony
Dat moet je eens uitleggen.heb ik Gmail geinstalleerd
Gmail is een internet mail programma dat je opstart in een browser.
Als je zogezegd "Gmail" echt op je computer geïnstalleerd hebt dan
vrees ik dat je een hoop malware hebt binnengehaald .
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
*Joy*
Heb ook een beetje gezocht
https://support.google.com/mail/answer/ ... %3DDesktop

Onderaan opslaan ..
NB
Nog niet doen ..
Eerst eens goed lezen ...
Zo staat het toch bij mij ingesteld .
Wacht op eventueel verdere hulp .
https://support.google.com/mail/answer/ ... %3DDesktop

Onderaan opslaan ..
NB
Nog niet doen ..
Eerst eens goed lezen ...
Zo staat het toch bij mij ingesteld .
Wacht op eventueel verdere hulp .
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Die selectievakjes zijn er nog steeds, maar er moet(en) wel 1 of meer e-mails in de 'Inbox' (of een andere e-mailmap) staan om ze te kunnen zien. Als je op 'Inbox' klikt (of op een andere e-mailmap) dan zie je rechts daarvan de e-mails staan die in die betreffende map zitten en vóór elke e-mail staat een selectievakje. Je kunt selectievakjes 1 voor 1 aanklikken (of niet) en je kunt ook bovenaan (bóven 'Primair') op het pijltje naast een selectievakje klikken waarmee je alle e-mails kunt selecteren (of deselecteren), of alle e-mails kunt selecteren die tot een bepaalde groep behoren (Gelezen, Ongelezen, Met ster, Zonder ster).
NB: Als aan de linkerkant van het scherm de namen van de mailboxen niet zichtbaar zijn, klik dan bovenaan, links van de gekleurde M) op de 3 horizontale streepjes.