Hoe krijg ik het "actieve pictogram" in mijn knoppenbalk ?

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

procman4
Contacteer:

03 mar 2022, 14:22

Ik wil graag mijn "LastPass" updaten. En op hun site vindt ik :

================================================================================================
Afbeelding
================================================================================================
- Ik sta ingelogd (zie hieronder). Deze afbeelding toont de alleruiterste hoek van mijn scherm, dat op maximale grootte staat.
=============================================================
Afbeelding
- de extentie "LastPass staat aangevinkt als "actief. Ook hier zie afbeelding
Afbeelding

maar ik zie dat rode vierkantje met drie puntjes NIET ! ! ![

Wie helpt me dat rode vierkantje met drie horizontale puntjes zichtbaar te maken ?

Alvast bedankt.

procman4
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

lode

03 mar 2022, 16:20

Met welke browser ??
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

lode

04 mar 2022, 12:41

Aangezien u niet antwoordt heb ik de moeite genomen om het zelf op te zoeken met welke browser u werkt.
Met Google Chrome dus.
Tik op het "extenties" symbool

Afbeelding
Een blad met de extenties gaat open. Ga naar LastPass en klik op het pinnetje om vast te zetten.

Afbeelding
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

procman4
Contacteer:

04 mar 2022, 21:50

Dag Lode,

Bedankt voor jou supersnelle reactie. 'k Heb je antwoorden gelezen omstreeks 17u.
Maar ook, ik zit te midden van een verhuis. En dan ... (vul zelf maar in)

Ik heb op dat icoontje dat er uit ziet als een "puzzelstukje" geklikt. Maar :
- ik krijg geen blad te zien, maar een kleine (!) rechthoek in de rechterbovenkant van mijn scherm
- En daar staan dan enkele extensies, sommige met, andere zonder prikkertje.

En warempel, LastPass staat er bij. Weliswaar in een ORANJE kleur, en zonder prikkertje. Dat maar meteen geactiveerd. En ook de onderste lijn van onderstaande afbeelding eens gelezen.

Afbeelding
Die onderste lijn brengt mij tot iets wat ik "een blad" zou kunnen noemen. Met de afbeelding van 12 al dan niet geactiveerde extensies. Maar daar staan geen "prikkertjes" bij elke extensie.

Afbeelding

Nu ja, dat ding hier voor mij heet "Personal Computer" ; niet te verwonderen dat het niet voor iedereen als "eenheidsworst" uit ziet.
Ondertussen nog de PC moeten herstarten - volledige verwijdering van een nutteloos geworden programma.
Na het automatisch terug opstarten bleek dat het LatPass icoontje van kleur was veranderd. Oranje was terug rood geworden. en rood... zo hoort het.

In het weekend tijd zoeken om LastPass up te daten. Lukt het, dan is het OK. Lukt het niet, dan ... zien we mekaar misschien terug op het forum.

dikke merci, en tot ...

procman4

procman4
Contacteer:

14 mar 2022, 20:28

Dit onderwerp begon met "het zoeken naar een update" van LastPass.

Dit is inmiddels gebeurd ; meer nog staat op "automatisch updaten".

Dus .. eind goed, al goed. Bedankt voor je ondersteunende antwoorden.

procman4

lode

14 mar 2022, 20:32

Graag gedaan. En bedankt voor het melden.