oude e-mail adressen verwijderen uit geheugen outlook
-
delmoral - Lid geworden op: 29 okt 2006, 09:41
Als ik een paar letters intip verschijnt er een reeks adressen. Dikwijls zijn dit oude adressen die ik reeds verwijderd heb in mijn bestand. Uit mijn geheugen kan ik ze niet verwijderen. Ook niet op de manier die hier reeds beschreven is , ze komen steeds terug. Heeft iemand een juiste oplossing
-
verhaegen - Support SeniorenNet
probeer dit eens :
Maak een nieuwe email en ga naar ‘aan’.
Typ de eerste letter van het email adres in.
Selecteer met de pijltjestoetsen het adres dat niet meer geldig is.
Klik op delete.
outlook office
Maak een nieuw >> e-mailbericht
• Klik op het witte vlak naast de knop >> Aan
• Type de eerste letter van het e-mailadres
• In ons voorbeeld zijn er twee e-mailadressen die met een e beginnen. Erik heeft een nieuwe baan en werkt nu bij Easy Learning. Het oude adres kan dus eruit, want je wilt niet per ongeluk een mail naar zijn oude werkmail sturen. Die ontvangt hij ook niet meer.
• Selecteer met de pijltjestoetsen het adres dat niet meer geldig is en druk op de knop >> Delete
• Het adres is verdwenen
• Wanneer vervolgens een nieuwe mail wordt gemaakt en de letter e wordt ingetoetst, verschijnt alleen het nieuwe adres.
Maak een nieuwe email en ga naar ‘aan’.
Typ de eerste letter van het email adres in.
Selecteer met de pijltjestoetsen het adres dat niet meer geldig is.
Klik op delete.
outlook office
Maak een nieuw >> e-mailbericht
• Klik op het witte vlak naast de knop >> Aan
• Type de eerste letter van het e-mailadres
• In ons voorbeeld zijn er twee e-mailadressen die met een e beginnen. Erik heeft een nieuwe baan en werkt nu bij Easy Learning. Het oude adres kan dus eruit, want je wilt niet per ongeluk een mail naar zijn oude werkmail sturen. Die ontvangt hij ook niet meer.
• Selecteer met de pijltjestoetsen het adres dat niet meer geldig is en druk op de knop >> Delete
• Het adres is verdwenen
• Wanneer vervolgens een nieuwe mail wordt gemaakt en de letter e wordt ingetoetst, verschijnt alleen het nieuwe adres.
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
1. Verwijder uit je e-mailprogramma alle e-mails die je naar de betreffende e-mailadressen hebt verzonden.
2. Verwijder uit je e-mailprogramma alle e-mails die je van de betreffende e-mailadressen hebt ontvangen.
3. Verwijder de betreffende e-mailadressen uit het adresboek van je e-mailprogramma (als ze daarin nog voorkomen).
4. Verwijder de betreffende e-mailadressen uit de app Personen (als die aanwezig is en als ze daarin nog voorkomen).
2. Verwijder uit je e-mailprogramma alle e-mails die je van de betreffende e-mailadressen hebt ontvangen.
3. Verwijder de betreffende e-mailadressen uit het adresboek van je e-mailprogramma (als ze daarin nog voorkomen).
4. Verwijder de betreffende e-mailadressen uit de app Personen (als die aanwezig is en als ze daarin nog voorkomen).
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
bij outlook 2019 als er een suggestie verschijnt en U selecteert het oude zie je rechts een kruisje als je daar op klikt is het definitief verwijderd,
of een drastische maar dan ben je alles kwijt:
bij opties en daarna e-mail zie foto
"Lijst automatisch aanvullen leegmaken "

of een drastische maar dan ben je alles kwijt:
bij opties en daarna e-mail zie foto
"Lijst automatisch aanvullen leegmaken "

genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
En doe dit op ALLE toestellen waarvan je ooit (nu foute) mail verzondfranç schreef: ↑16 mar 2022, 18:541. Verwijder uit je e-mailprogramma alle e-mails die je naar de betreffende e-mailadressen hebt verzonden.
Op hoop van zegen
-
pomponneke - Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
hetgeen ik doe lukt altijd. Tik 1 letter van een emailadres dat U kent.
Er verschijnen verschillende adres onderaan. U gaat met het pijltje naar het te verwijderen adres NIET OP KLIKKEN. als het adres blauw is klik op delite en het is weg (bij mij toch. Succes
Er verschijnen verschillende adres onderaan. U gaat met het pijltje naar het te verwijderen adres NIET OP KLIKKEN. als het adres blauw is klik op delite en het is weg (bij mij toch. Succes
spreekbeurt persoonlijke veiligheid