thunderbird
-
Pictjen - Lid geworden op: 27 dec 2021, 12:13
@Verhaegen :Beste, ik werk met Thunderbird. Mailaccounts Live. be Gmail.com
Ik gebruik Thunderbird omdat ik daar de bijlagen rechtstreeks kan openen en in live of gmail dien ik die telkens eerst te downloaden vooraleer ik ze kan bekijken.
Via de mailaccount live.be kan ik niets meer versturen,ik krijg steeds foutmelding Authentificatiefout tijdens verbinden met server live.be Mijn contacten kregen ook melding dat de server vol zat.
Hoe kan ik dit dan oplossen? Dank bij voorbaat
Ik gebruik Thunderbird omdat ik daar de bijlagen rechtstreeks kan openen en in live of gmail dien ik die telkens eerst te downloaden vooraleer ik ze kan bekijken.
Via de mailaccount live.be kan ik niets meer versturen,ik krijg steeds foutmelding Authentificatiefout tijdens verbinden met server live.be Mijn contacten kregen ook melding dat de server vol zat.
Hoe kan ik dit dan oplossen? Dank bij voorbaat
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Probeer eens met uw browser (webmail) een verbinding te maken met live.be en dan daar inloggen.
Dan kan je daar een aantal mails wissen, mapvolgorde om te wissen : Deleted , Junk. Daarna han je mails selectief wissen in archieven, inbox, send.
Dan kan je daar een aantal mails wissen, mapvolgorde om te wissen : Deleted , Junk. Daarna han je mails selectief wissen in archieven, inbox, send.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
verhaegen - Support SeniorenNet
als dat niet moest werken kan je dit proberen
Verouderde beveiligingsprotocollen TLS 1.0 en 1.1 inschakelen
Open de Configuratie-editor (about:config)
≡ > Opties > Zoeken in Opties
Typ in het zoekveld: about:config, druk vervolgens op Enter.
Klik op de knop Configuratie-editor… in het zoekresultaat.
Zoek in het dialoogvenster about:config naar: security.tls.version.min
Dubbelklik op de gevonden voorkeursinstelling security.tls.version.min en wijzig de waarde in 1, druk vervolgens op Enter.
Herstart Thunderbird en probeer uw berichten te downloaden.
Als u uw berichten kunt ontvangen en/of verzenden na wijzigen van deze voorkeursinstelling:
Informeer uw e-mailprovider dat de beveiligingsprotocollen op de server moeten worden bijgewerkt om TLS 1.2 te ondersteunen.
Zet de voorkeursinstelling security.tls.version.min zo snel mogelijk weer naar de oorspronkelijke waarde terug door bovenstaande procedure te herhalen, klik met de rechtermuisknop op de voorkeursinstelling en kies Herinitialiseren in het contextmenu.
Verouderde beveiligingsprotocollen TLS 1.0 en 1.1 inschakelen
Open de Configuratie-editor (about:config)
≡ > Opties > Zoeken in Opties
Typ in het zoekveld: about:config, druk vervolgens op Enter.
Klik op de knop Configuratie-editor… in het zoekresultaat.
Zoek in het dialoogvenster about:config naar: security.tls.version.min
Dubbelklik op de gevonden voorkeursinstelling security.tls.version.min en wijzig de waarde in 1, druk vervolgens op Enter.
Herstart Thunderbird en probeer uw berichten te downloaden.
Als u uw berichten kunt ontvangen en/of verzenden na wijzigen van deze voorkeursinstelling:
Informeer uw e-mailprovider dat de beveiligingsprotocollen op de server moeten worden bijgewerkt om TLS 1.2 te ondersteunen.
Zet de voorkeursinstelling security.tls.version.min zo snel mogelijk weer naar de oorspronkelijke waarde terug door bovenstaande procedure te herhalen, klik met de rechtermuisknop op de voorkeursinstelling en kies Herinitialiseren in het contextmenu.