foto's importeren op pc

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

bcdef

07 sep 2024, 12:05

Beste kenners,

Not asking for a friend but for my husband!

Wij weten niet wat er mis is met de pc van mijn man, bij mijn pc gaat het allemaal wel goed.

Situatie: man wil foto's importeren op zijn pc vanop zijn gsm (Android).
Normaal doen we dat als volgt: kabel insteken (natuurlijk), gsm opzetten.
Logo Windows klikken (4 blauwe blokjes), dan komen een aantal apps, oa Foto's.

Als ik op Foto's klik, komt er scherm met mijn laatst geïmporteerde foto's en nog allerlei tabs waarvan er één is: IMPORTEREN. Als ik op die importeren klik, ben ik vertrokken om de foto's van mijn gsm op de pc binnen te halen.

Als mijn man op Foto's klikt, gebeurt er niks en komt hij automatisch op zijn bureaublad.

We hebben al veel geprobeerd, maar niks lukt. Wij komen niet bij de mogelijkheid om die (verdomde, sorry) foto's te importeren. Staat er ergens een instelling verkeerd? Heeft mijn man onwetend een bepaalde app verwijderd? De foto's die hij vroeger van gsm naar pc heeft overgezet, zijn allemaal nog te vinden bij one drive, in de map ''persoonlijk" en dan 'afbeeldingen'.

Wie helpt om de zaterdagse rust in huis terug te herstellen? :mrgreen:

Fel bedankt!

Fred1950

08 sep 2024, 09:11

Als ik mijn Samsung ( android ) via de USB kabel in mijn PC steek , dan krijg ik onder "Mijn PC" een nieuw icoon. Als ik dat icoon ontvouw zie ik alle mappen van de Smartphone en kan ik de inhoud ervan bekijken. Het is een koud kunstje om de inhoud van die mappen naar mijn PC te kopieren .... Als ge dat icoon niet op je PC ziet verschijnen is er iets te doen aan de instellingen van de Smartphone.

Untitled442.png
Untitled442.png (43.16 KiB) 392 keer bekeken

bcdef

11 sep 2024, 09:38

Fred, bedankt voor je antwoord. Sorry, door tijdgebrek nog niet eerder geantwoord. We gaan het proberen en ik laat je weten of het gelukt is!

Prettige dag verder.