hoe foto openen als bijlage, ik krijg steeds verkeerd scherm
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
-
Marie Rose 1 - Lid geworden op: 03 feb 2021, 18:04
Ik wil een foto als bijlage met mail versturen, maar dan opent de foto in het programma om foto's te bewerken, dit probleem had ik vroeger niet, waarschijnlijk heb ik onbewust ergens iets aan of uitgevinkt ?
Als tweede probleem heb ik bij ingescande documenten die ik als bijlage wil versturen met mail, een afbeelding, venstertje met heel rare tekens, dat was vroeger ook niet.
Ik heb al hulp gevraagd maar tot op vandaag geen oplossing gekregen, weet jij hier raad mee, waarvoor veel dank,
M.R.
Als tweede probleem heb ik bij ingescande documenten die ik als bijlage wil versturen met mail, een afbeelding, venstertje met heel rare tekens, dat was vroeger ook niet.
Ik heb al hulp gevraagd maar tot op vandaag geen oplossing gekregen, weet jij hier raad mee, waarvoor veel dank,
M.R.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
We gaan kijken of we je problemen stap voor stap kunnen oplossen.Marie Rose 1 schreef: ↑12 nov 2024, 17:18Ik wil een foto als bijlage met mail versturen, maar dan opent de foto in het programma om foto's te bewerken, dit probleem had ik vroeger niet, waarschijnlijk heb ik onbewust ergens iets aan of uitgevinkt ?
Wel e-mail programma gebruik je?