Afwezigheid moderator "Verhaegen"?

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Mussen

23 feb 2025, 22:50

@ ...

Het moge nu duidelijk zijn dat er, volgens mijn bescheiden mening, en ik hoop van niet, wat mis is met moderator "verhaegen"?

Zijn laatste posting dateert van ...... 23 jun 2024, 08:52 ???

Is er soms wat ernstiger aan de gang?
Is er iets wat de trouwe leden niet mogen weten?
Een wereldreis met zijn camper?

Ge gaat mij niet wijsmaken dat de andere "moderatoren" (die er nog resten) niet op de hoogte zijn van de reden waarom "verhaegen" niet meer ten tonele verschijnt?

We weten allen dat "verhaegen" een mobilhome heeft en er elk jaar al eens een paar "weken" tussenuit kneep"!
"Sacho" vroeg zich al eerder al eens af of ie misschien een wereldreis aan het maken was, en dat zou eventueel wel wat langer kunnen duren dan een paar weekjes!

Zou het nu écht teveel gevraagd zijn dat de "resterende moderatoren" ( die wellicht meer weten) niet de tijd rijp achten om alle trouwe leden van SenNet een passend antwoord te geven op de vraag: waar is "verhaegen" - wat scheelt er met "verhaegen" - gaat het nog goed met "verhaegen" - ....

Ik weet zelf wel niet of "verhaegen" (als moderator) meer zou kunnen doen aan die hardnekkige spammer wat "Temu" aanbelangt. Waarschijnlijk niet! Dit lijkt me eerder een probleempje te zijn voor de Website beheerder.
Voortvloeiend hieruit de simpele vraag: hoe veilig is Sen Net nog?????
Als iedereen hier zo maar kan binnenvallen .........
Laatst gewijzigd door Mussen op 24 feb 2025, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

benq

24 feb 2025, 08:18

Mussen schreef:
23 feb 2025, 22:50
@ ...

Het moge nu duidelijk zijn dat er, volgens mijn bescheiden mening, en ik hoop van niet, wat mis is met moderator "verhaegen"?

Zijn laatste posting dateert van ...... 23 jun 2024, 08:52 ???

Is er soms wat ernstiger aan de gang?
Is er iets wat de trouwe leden niet mogen weten?
Een wereldreis met zijn camper?

Ge gaat mij niet wijsmaken dat de andere "moderatoren" (die er nog resten) niet op de hoogte zijn van de reden waarom "verhaegen" niet meer te tonele verschijnt?

We weten allen dat "verhaegen" een mobilhome heeft en er elk jaar al eens een paar "weken" tussenuit kneep"!
"Sacho" vroeg zich al eerder al eens af of ie misschien een wereldreis aan het maken was, en dat zou eventueel wel wat langer kunnen duren dan een paar weekjes!

Zou het nu écht teveel gevraagd zijn dat de "resterende moderatoren" ( die wellicht meer weten) niet de tijd rijp achten om alle trouwe leden van SenNet een passend antwoord te geven op de vraag: waar is "verhaegen" - wat scheelt er met "verhaegen" - gaat het nog goed met "verhaegen" - ....

Ik weet zelf wel niet of "verhaegen" (als moderator) meer zou kunnen doen aan die hardnekkige spammer wat "Temu" aanbelangt. Waarschijnlijk niet! Dit lijkt me eerder een probleempje te zijn voor de Website beheerder.
Voortvloeiend hieruit de simpele vraag: hoe veilig is Sen Net nog?????
Als iedereen hier zo maar kan binnenvallen .........

@Mussen,
Met alle respect, maar wat met Verhaegen aan de hand is,
Wel dit is puur privé en hoeft men hier niet kenbaar te maken.

En kwestie die Spammers:
Dit is snel opgelost.

Bijna overal waar men lid wil worden, hetzij Facebook, Forums, enz…..
Kan je U kandidaat lid aanvragen, maar voor je lid mag worden en iets plaatsen, moet men eerst uw lid aanvraag goedkeuren en dit kan een paar dagen duren.
Als men dit hier ook toepast is het voor 80% gedaan met Spammers.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

verhaegen
Support SeniorenNet

19 mar 2025, 11:23

8)