fout : 5.1.0. please use authenticated SMTP-opgelost
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
Goededag,
Uitgaande mails kunnen niet meer verstuurd worden in het "EM CLIENT mailprogramma". Krijg foutmelding : "kan het bericht (met mijn mailadres) niet verzenden, Reden : 5.1.0. Please use authenticated SMTP"
Weet iemand een oplossing ?
Bedankt,
Uitgaande mails kunnen niet meer verstuurd worden in het "EM CLIENT mailprogramma". Krijg foutmelding : "kan het bericht (met mijn mailadres) niet verzenden, Reden : 5.1.0. Please use authenticated SMTP"
Weet iemand een oplossing ?
Bedankt,
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
Heeft altijd goed gewerkt. Alhoewel ik dit toch al wel eens nog een keer voorgehad hebt.
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dan ligt het gewoonlijk niet aan de gebruiker
niks aan veranderen , dan komt dat wél goed normaal
maar eens men der aan begint te veranderen dan is het gewoonlijk prijs , en moet er gewoonlijk geuninstald worden en opnieuw geinstaleerd worden
niks aan veranderen , dan komt dat wél goed normaal
maar eens men der aan begint te veranderen dan is het gewoonlijk prijs , en moet er gewoonlijk geuninstald worden en opnieuw geinstaleerd worden
-
Hallo, bedankt voor antwoord. Probleem is niet vanzelf opgelost. Heb wat zitten verder zoeken en heb in het mailprogramma "em client" in de "menu" de Telenetgegevens i.v.m. poorten aangepast en nu werkt het programma weer normaal. Dus item mag afgesloten worden.