Laptop start steeds weer op-opgelost
-
sneeuwuil - Lid geworden op: 01 feb 2005, 11:16
Als ik ergens mee bezig ben op de laptop het maakt niet uit wat voor programma,
verschijnt er op eens een blauwbeeld met de tekst "vergrendelen" en de laptop start weer op nieuw op.
Ik heb het vinkje bij opnieuw opstarten al weggehaald maar er veranderd niets.
Laptop met windows 10 home versie 2009 64 bit, processor I7 26700qm ram 6 gb
Medion Erazer X681x geeft aan dat er geen batterij in zit maar dat is wel het geval
hopelijk een oplossing alvast bedankt
verschijnt er op eens een blauwbeeld met de tekst "vergrendelen" en de laptop start weer op nieuw op.
Ik heb het vinkje bij opnieuw opstarten al weggehaald maar er veranderd niets.
Laptop met windows 10 home versie 2009 64 bit, processor I7 26700qm ram 6 gb
Medion Erazer X681x geeft aan dat er geen batterij in zit maar dat is wel het geval
hopelijk een oplossing alvast bedankt
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Zou wel eens normaal kunnen zijn.......
De omgevingstemperatuur is de laatste dagen redelijk wat gestegen.
Als de laptop even oud is als de aangegeven versie, dan betekent dit een ouderdom van 16 jaar.
Het kan dus best zijn dat deze heropstart wegens temperatuurbeveiliging, enerzijds door vervuilde luchtkanalen en anderzijds de processor continu bezig blijft door vervuiling van software in de loop der tijds......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
sneeuwuil - Lid geworden op: 01 feb 2005, 11:16
[quote=verhaegen post_id=5147459 time=1749970625 user_id=590]
haal de battery der eens uit en werk er dan eens mee als hij aan de stroom hangt
en vertel dan of hij het nog heeft
[/quote]
Heb ik gedaan de laptop blijft nu normaal doorgaan maar bij het afsluiten start hij toch weer op
haal de battery der eens uit en werk er dan eens mee als hij aan de stroom hangt
en vertel dan of hij het nog heeft
[/quote]
Heb ik gedaan de laptop blijft nu normaal doorgaan maar bij het afsluiten start hij toch weer op
-
verhaegen - Support SeniorenNet
uitschakelen :
ccleaner
microsoft edge
microsoft edge update
ga dan kijken of snel opstart uitgeschakeld is /of schakel hem uit
configuratiescherm >klik op "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn">zoek de optie "snel opstarten inschakelen (aanbevolen)" en verwijder het vinkje om deze uit te schakelen >klik op "Wijzigingen opslaan" om de instellingen te bevestigen
controleer of de optie "Automatisch opnieuw opstarten bij systeemfouten" is uitgeschakeld in de geavanceerde systeeminstellingen >verwijder het vinkje om deze uit te schakelen >klik op "Wijzigingen opslaan" om de instellingen te bevestigen
ps.
laat die battery er uit want die mankeerd
ccleaner
microsoft edge
microsoft edge update
ga dan kijken of snel opstart uitgeschakeld is /of schakel hem uit
configuratiescherm >klik op "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn">zoek de optie "snel opstarten inschakelen (aanbevolen)" en verwijder het vinkje om deze uit te schakelen >klik op "Wijzigingen opslaan" om de instellingen te bevestigen
controleer of de optie "Automatisch opnieuw opstarten bij systeemfouten" is uitgeschakeld in de geavanceerde systeeminstellingen >verwijder het vinkje om deze uit te schakelen >klik op "Wijzigingen opslaan" om de instellingen te bevestigen
ps.
laat die battery er uit want die mankeerd