W 10 , 1 jaar langer gebruiken
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
https://datanews.knack.be/nieuws/platfo ... gebruiken/
Die 30$ wil ik er wel voor geven, mijn ouw prog's van W10 blijven en zitten niet in W11 of na 1 j zijn de W11 laptops gezakt in prijs.
In the cloud werken interesseert mij niet.
Mijne PayPal kan vreemde valuta betalen maar een link om het in orde te krijgen vind ik niet.
Die 30$ wil ik er wel voor geven, mijn ouw prog's van W10 blijven en zitten niet in W11 of na 1 j zijn de W11 laptops gezakt in prijs.
In the cloud werken interesseert mij niet.
Mijne PayPal kan vreemde valuta betalen maar een link om het in orde te krijgen vind ik niet.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Boeffer ik begrijp niet wat je bedoeld
ik betaal regelmatig met vreemde valuta in mijn PayPal account,
wat bedoel je juist?
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik heb nog een oude del laptop en er staat nog een linux zorin op , nu wil ik daar een Windows 10 opzetten met de info van de Canadees, maar dat lukt niet,ik heb de media tool en de Windows 10 gedownload en op een usb gezet, bij het terug opstarten op toets F12 gedrukt voor boot, maar verder geraak ik niet,is er ergens een handleiding voor hoe een Windows 10 met usb op de laptop zetten, of moet ik de HD van de laptop formateren?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Volgens mij is dat in de cloud werken met die One Drive zoals een Chrome Book om W10 te behouden. Ik vind geen verdere stappen.
Ik heb die OneDrive al buiten gekregen. Ik koppelde de mijn smartphone aan de laptop en die OneDrive was als eerste met die photo's weg, crapul in de hoogste graad is dat. En dan gaat hij geld vragen omdat de limiet is bereikt.
Paypal is dikwijls met 2 stappen inloggen, ik koop nu zelfs met zloty bij Allegro.
Ik heb maar 1 gmailaccount die zonder spam blijft, de andere 2 gmail en 1 hotmail bezit dagelijks +/_ 10 spamberichten(ik zal die maar buitengooien).
Ik heb die OneDrive al buiten gekregen. Ik koppelde de mijn smartphone aan de laptop en die OneDrive was als eerste met die photo's weg, crapul in de hoogste graad is dat. En dan gaat hij geld vragen omdat de limiet is bereikt.
Paypal is dikwijls met 2 stappen inloggen, ik koop nu zelfs met zloty bij Allegro.
Ik heb maar 1 gmailaccount die zonder spam blijft, de andere 2 gmail en 1 hotmail bezit dagelijks +/_ 10 spamberichten(ik zal die maar buitengooien).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
verhaegen - Support SeniorenNet
tokkio
je zult in de bios eerst moeten verander zodat hij opstart vanaf usb
als dan de laptop start zal die vanaf die stick gaan booten en zal je keuzes krijgen , waaruit je zal moeten kiezen voor de installatie van die win10
je zult in de bios eerst moeten verander zodat hij opstart vanaf usb
als dan de laptop start zal die vanaf die stick gaan booten en zal je keuzes krijgen , waaruit je zal moeten kiezen voor de installatie van die win10
-
Ik denk dat ik opnieuw moet beginnen,en de usb eest moet formatteren in NTFS,want tot met de taal kiezen ging het goed, ook met installeren zonder product code,
Ik heb eerst Windows 10 HOME geprobeerd
de 2 keer heb ik Windows 10 Pro geprobeerd
Maar telkens de zelfde uitleg.
Kan Windows niet op deze schijf installeren,de geselecteerde schijf heeft een GPT partitie schijf.
Kan deze harde Windows schijf ruimte installeren,Windows moet op een partitie worden geïnstalleerd op een NTFS geformatteerde schijf .
Kan Windows niet installeren het partitie type is niet erkent.
Ik krijg dit in de afbeelding;
station 1:partitie 1- 1MB
Station 2 systeem-491 MB
Station 3 Primair-0 MB
Station 4 Primair 0 MB
Station 5 Primair 52,2GB
Als ik naar (F2)setup confirmatie ga staat er load default configyration, wat dat is weet ik niet, ben er afgebleven,er staat ook een serial nummer, is dat nog van de Windows 7 die er vroeger opstond,het zijn wel veel letters en cijfers.
of is dat van UUID,ook veel cijfers en letters.
Ik heb nog een disc met een Windows XP zou ik die er eerst opzetten,of is die echt te oud?
Ik heb eerst Windows 10 HOME geprobeerd
de 2 keer heb ik Windows 10 Pro geprobeerd
Maar telkens de zelfde uitleg.
Kan Windows niet op deze schijf installeren,de geselecteerde schijf heeft een GPT partitie schijf.
Kan deze harde Windows schijf ruimte installeren,Windows moet op een partitie worden geïnstalleerd op een NTFS geformatteerde schijf .
Kan Windows niet installeren het partitie type is niet erkent.
Ik krijg dit in de afbeelding;
station 1:partitie 1- 1MB
Station 2 systeem-491 MB
Station 3 Primair-0 MB
Station 4 Primair 0 MB
Station 5 Primair 52,2GB
Als ik naar (F2)setup confirmatie ga staat er load default configyration, wat dat is weet ik niet, ben er afgebleven,er staat ook een serial nummer, is dat nog van de Windows 7 die er vroeger opstond,het zijn wel veel letters en cijfers.
of is dat van UUID,ook veel cijfers en letters.
Ik heb nog een disc met een Windows XP zou ik die er eerst opzetten,of is die echt te oud?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Van die USB blijf je beter af, als die opstart dan is die OK.
Als op die laptop zorin heeft gestaan, dan is de harde schijf inderdaad geformateerd (waarschijnlijk ext4) waar Windows niks mee kan aanvangen. Je moet dus in het begin van de installatie kiezen om de harde schijf volledig te formateren eer je kunt verder gaan.
Als op die laptop zorin heeft gestaan, dan is de harde schijf inderdaad geformateerd (waarschijnlijk ext4) waar Windows niks mee kan aanvangen. Je moet dus in het begin van de installatie kiezen om de harde schijf volledig te formateren eer je kunt verder gaan.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat is denkelijk een ssd vandaar die GPT
ik zet hier onder een link die moet je eerst eens lezen
https://nl.easeus.com/schijfbeheer/wat- ... eze.html#4
ik zet hier onder een link die moet je eerst eens lezen
https://nl.easeus.com/schijfbeheer/wat- ... eze.html#4
-
allemaal bedank voor de goede suggesties, maar ik geef het op , het gaat goed met de usb tot ik op de afbeelding voor de partities kom, daar staat dat ik een stuur programma moet hebben, en die heb ik niet of vind ik niet,dus ik ga er een linux opzetten, ik wil die "dell" gebruiken omdat die nog een CD scuif heeft, en ik heb nog vele cd's met muziek,en op de jongere laptop's is er geen schuif meer,nu ng de goede linux zoeken, en dan verder proberen.
o ja, ik heb ook een poging gedaan met een CD van een ASUS laptop ,dat is nog een Windows 7, maar dat werkt niet in een "dell".
PS, deze link zou een Windows 10 moeten , maar het is een Windows 11
de installatiemedia voor Windows 10 te downloaden .
o ja, ik heb ook een poging gedaan met een CD van een ASUS laptop ,dat is nog een Windows 7, maar dat werkt niet in een "dell".
PS, deze link zou een Windows 10 moeten , maar het is een Windows 11
de installatiemedia voor Windows 10 te downloaden .
-
Na vele CD's is 't al de 2° maal dat het CD rom station van de laptop stuk. Die buigzame printbaan sneuvelt steeds.
Een usb hub met aparte voeding zou je moeten hebben. Een externe cd speler kost ca 20 eu en daarmee kan je verder.
Er zijn nog steeds nieuwe laptops W11 te koop met usb A. Die adaptors naar die nieuwere usb poorten kosten allemaal extra(je oude printer, sticks, etc.). Sneller, mijn kat is enkel sneller, de rest is doortrapter.
Een usb hub met aparte voeding zou je moeten hebben. Een externe cd speler kost ca 20 eu en daarmee kan je verder.
Er zijn nog steeds nieuwe laptops W11 te koop met usb A. Die adaptors naar die nieuwere usb poorten kosten allemaal extra(je oude printer, sticks, etc.). Sneller, mijn kat is enkel sneller, de rest is doortrapter.
-
ik heb hier een Philips, DVD player,die ,aangesloten met een usb, er staat proreader,dvd, usb,dolby,divx ultra en hdmi, maar niets te zien op het scherm van de laptop,ook geprobeerd met een dvd film, en ook aangeloten met de hdmi kabel , maar ook niets,
-
Dat is denkelijk een dvd speler voor de tv.
De (mini)HDMI poort op je laptop is enkel een uitgang naar een monitor/tv. Die usb poort op die dvd speler zal enkel dienen om een usb stick te laten afspelen.
Hij moet zijn boekje maar lezen.
De (mini)HDMI poort op je laptop is enkel een uitgang naar een monitor/tv. Die usb poort op die dvd speler zal enkel dienen om een usb stick te laten afspelen.
Hij moet zijn boekje maar lezen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ge moet AL die partities die je ziet verwijderen ! Windows gaat dan zelf nieuwe partities aanmaken. Lukt het niet om die partities te verwijderen , kom ermee tot bij mij