Telenet plant werken, hoera voor de service....
-
Aikoo - Lid geworden op: 01 nov 2004, 00:00
Geplande werken op 24/09
Beste Telenet,
Moest ik na uw werken geen:
telefoon en geen Internet meer hebben;
-Hoe moet ik dan uw klantenservice bereiken?
-Mailformulieren opvragen en versturen????
En om uw klantendienst per GSM te bereiken moet ik nog extra betalen voor een verbinding naar een vaste telefoon ook ?
Wat een belachelijke service is dat toch bij jullie.
Dus laat ons hopen dat uw geplande werken mij geen last berokkenen.
Angstige groeten,
Aikoo
Telenet legt mooi uit wat je moet doen, moest je geen Internet of/en telefoon meer hebben.
Maar vertelt er niet bij,hoe je Telenet moet bereiken wanneer je geen enkele verbinding meer hebt.
-contact met de klantenservice is te betalen,zelfs om een probleem bij Telenet te melden.
-Met een GSM betaal ik meer omdat ik met een gsm naar een vaste lijn bel.
De verbinding duurt enkele minuten en ik moet dan nog alle knopjes indrukken (muziekje..nog zoveel wachtende voor u....wij helpen u zo dadelijk.....druk 1,2,3....)
Andere mogelijkheid:
-naar een Telenetwinkel rijden met openbaar vervoer of auto ??
-een hotspot zoeken en daar met de laptop.
-bij de buren..
En antwoorden kunnen ze ook al niet.
Wat een belachelijke service.

Beste Telenet,
Moest ik na uw werken geen:
telefoon en geen Internet meer hebben;
-Hoe moet ik dan uw klantenservice bereiken?
-Mailformulieren opvragen en versturen????
En om uw klantendienst per GSM te bereiken moet ik nog extra betalen voor een verbinding naar een vaste telefoon ook ?
Wat een belachelijke service is dat toch bij jullie.
Dus laat ons hopen dat uw geplande werken mij geen last berokkenen.
Angstige groeten,
Aikoo
Telenet legt mooi uit wat je moet doen, moest je geen Internet of/en telefoon meer hebben.
Maar vertelt er niet bij,hoe je Telenet moet bereiken wanneer je geen enkele verbinding meer hebt.
-contact met de klantenservice is te betalen,zelfs om een probleem bij Telenet te melden.
-Met een GSM betaal ik meer omdat ik met een gsm naar een vaste lijn bel.
De verbinding duurt enkele minuten en ik moet dan nog alle knopjes indrukken (muziekje..nog zoveel wachtende voor u....wij helpen u zo dadelijk.....druk 1,2,3....)
Andere mogelijkheid:
-naar een Telenetwinkel rijden met openbaar vervoer of auto ??
-een hotspot zoeken en daar met de laptop.
-bij de buren..
En antwoorden kunnen ze ook al niet.
Wat een belachelijke service.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Aikoo
http://www.test-aankoop.be/hightech/int ... en-telenet
http://www.test-aankoop.be/hightech/tv- ... -monopolie
http://www.kpnbasefacts.be/netwerk/alle ... n/?lang=nl
Tja, betalen en...zwijgen...?

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit enige hinder ondervonden van de altijd op voorhand aangekondigde "geplande werken" zowel voor of na de werken..
Wel kan je de klantendienst gratis bereiken op een '800' nummer, ook met de GSM... indien U uiteraard een mobiele telefoon aansluiting bezit bij Telenet, anders kan het wel wat kosten meebrengen, dat is toch ook zo bij andere mobiele aanbieders.
Heb zelf geen GSM contract met Telenet, maar kan door m'n 'product' bij hen altijd gratis bellen met m'n vaste lijn,zelfs naar het buitenland.
Dat het soms lang kan duren voordat je iemand aan de lijn kan krijgen is zeker een waarheid, maar een van m'n dochters klaagt daar ook over bij een andere aanbieder, 'k denk dat dit overal zo een beetje is, wat niet wil zeggen dat het zeker veel beter zou kunnen.
Heb ook al eens problemen gehad, soms zelfs door m'n eigen fout,telkens werd er vlug en correct gehandeld...heb er nog nooit één euro moeten voor betalen.
Wel krijg ik de laatste maanden nogal wat vernieuwing aangeboden door Telenet, een kat zou er soms haar jongen niet meer in terug vinden, wel moet je het natuurlijk nemen.
Wel kan je de klantendienst gratis bereiken op een '800' nummer, ook met de GSM... indien U uiteraard een mobiele telefoon aansluiting bezit bij Telenet, anders kan het wel wat kosten meebrengen, dat is toch ook zo bij andere mobiele aanbieders.
Heb zelf geen GSM contract met Telenet, maar kan door m'n 'product' bij hen altijd gratis bellen met m'n vaste lijn,zelfs naar het buitenland.
Dat het soms lang kan duren voordat je iemand aan de lijn kan krijgen is zeker een waarheid, maar een van m'n dochters klaagt daar ook over bij een andere aanbieder, 'k denk dat dit overal zo een beetje is, wat niet wil zeggen dat het zeker veel beter zou kunnen.
Heb ook al eens problemen gehad, soms zelfs door m'n eigen fout,telkens werd er vlug en correct gehandeld...heb er nog nooit één euro moeten voor betalen.
Wel krijg ik de laatste maanden nogal wat vernieuwing aangeboden door Telenet, een kat zou er soms haar jongen niet meer in terug vinden, wel moet je het natuurlijk nemen.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Ik spreek je hier tegen:davang schreef:Eerlijk gezegd heb ik nog nooit enige hinder ondervonden van de altijd op voorhand aangekondigde "geplande werken" zowel voor of na de werken..![]()
Wel kan je de klantendienst gratis bereiken op een '800' nummer, ook met de GSM... indien U uiteraard een mobiele telefoon aansluiting bezit bij Telenet, anders kan het wel wat kosten meebrengen, dat is toch ook zo bij andere mobiele aanbieders.![]()
De 0800 nummers zijn alleen om te KOPEN
Heb je interesse in onze diensten?
Bel ons op 0800 66 046
Wil je je abonnement(en) opzeggen?
Bel ons op 0800 66 350
Of:
-Heb je een technische vraag?
Wil je zelf je televisie-, internet- of vaste telefonieprobleem oplossen?
Beluister het antwoord op de meest voorkomende vragen op 0800 66 016
24u per dag beschikbaar, zonder wachttijden
En meestal begrijp ik niets van hun jargon.
Of bel ons op 015 66 66 66, en kies in het keuzemenu optie 2
DE superklantendienst van Telenet.
Nee ik heb geen gsmservice bij Telenet,mij te duur.
En nee ik kan niet met mijn gsm naar een vaste lijn bellen zonder bijkomende kosten;
Mijn belreserve is zelfs vrij klein .Mijn gsmverkeer is per sms, of zeer kort bellen..Omdat ik steeds met de vaste lijn bel,en dat is na 16u wel gratis + Europa bij Telenet maar ja,als mijn telefoon door storingen bij Telenet niet meer werkt ben ik de pineut.
Dus laat ons hopen dat ik geen problemen krijg.
Wordt vervolgd
-
JUISTpcekspeer schreef:Aikoo
Of.... blijven reclameren??
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Yep, d'er zal niet veel anders opzitten hé ? 't Is de aandeelhouder die zal winnen of.. de aanhouder die wint...

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Ik hoop het ook voor U...Aikoo schreef:Ik spreek je hier tegen:davang schreef:Eerlijk gezegd heb ik nog nooit enige hinder ondervonden van de altijd op voorhand aangekondigde "geplande werken" zowel voor of na de werken..![]()
Wel kan je de klantendienst gratis bereiken op een '800' nummer, ook met de GSM... indien U uiteraard een mobiele telefoon aansluiting bezit bij Telenet, anders kan het wel wat kosten meebrengen, dat is toch ook zo bij andere mobiele aanbieders.![]()
De 0800 nummers zijn alleen om te KOPEN
Heb je interesse in onze diensten?
Bel ons op 0800 66 046
Wil je je abonnement(en) opzeggen?
Bel ons op 0800 66 350
Of:
-Heb je een technische vraag?
Wil je zelf je televisie-, internet- of vaste telefonieprobleem oplossen?
Beluister het antwoord op de meest voorkomende vragen op 0800 66 016
24u per dag beschikbaar, zonder wachttijden
En meestal begrijp ik niets van hun jargon.
Of bel ons op 015 66 66 66, en kies in het keuzemenu optie 2
DE superklantendienst van Telenet.
Nee ik heb geen gsmservice bij Telenet,mij te duur.
En nee ik kan niet met mijn gsm naar een vaste lijn bellen zonder bijkomende kosten;
Mijn belreserve is zelfs vrij klein .Mijn gsmverkeer is per sms, of zeer kort bellen..Omdat ik steeds met de vaste lijn bel,en dat is na 16u wel gratis + Europa bij Telenet maar ja,als mijn telefoon door storingen bij Telenet niet meer werkt ben ik de pineut.
Dus laat ons hopen dat ik geen problemen krijg.
Wordt vervolgd
Maar ik blijf erbij dat ik al werd geholpen door het nummer "800 66046" te gebruiken, wel is er wat geduld mee gemoeid.
Maar door m'n 'product' bij hen heb ik geen 'kosten' door het "015" nummer te gebruiken.
Denk nu niet dat ik maar iets heb te maken met Telenet, ik ben er naar overgeschakeld door de talloze problemen die ik ondervond met m'n vorige aanbieder...
Ik begrijp volkomen dat er anderen zijn zoals U die wel problemen kunnen hebben.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Bedankt voor je antwoord;davang schreef:
Ik hoop het ook voor U...
Maar ik blijf erbij dat ik al werd geholpen door het nummer "800 66046" te gebruiken, wel is er wat geduld mee gemoeid.
Maar door m'n 'product' bij hen heb ik geen 'kosten' door het "015" nummer te gebruiken.
Denk nu niet dat ik maar iets heb te maken met Telenet, ik ben er naar overgeschakeld door de talloze problemen die ik ondervond met m'n vorige aanbieder...![]()
Ik begrijp volkomen dat er anderen zijn zoals U die wel problemen kunnen hebben.
Wel moest ik een probleem hebben ik zal "jouw" 800 nummer eens proberen.Maar de vorige keer werd mij de hulp geweigerd en moest ik betalend bellen.
(ja ,mevrouw als iedereen met zijn probleempjes naar hier belt....):roll:
Dit ging ook over een panne bij Telenet.
Dus morgen....spannend