chatbox en trivia
-
happyopa - Lid geworden op: 20 mei 2005, 23:02
hallo ,,,trivia op seniorennet heeft altijd goed gewerkt toen ik plots dit kreeg
12:19] *** Welkom op de www.SeniorenNet.be Chatbox (SeniorenNet ChatServer)
[12:19] -irc.seniorennet.be- *** Bezig met het opzoeken van uw hostnaam...
[12:19] -irc.seniorennet.be- *** Uw hostnaam is gevonden, even geduld aub
[12:19] -irc.seniorennet.be- *** You are banned from Seniorennet ([marleentje] toffen niet welkom)
[12:19] *** Closing Link happyopa[78-22-243-181.access.telenet.be] (User has been banned from Seniorennet ([marleentje] toffen niet welkom))
[12:19] *** U bent nu niet meer verbonden met de SeniorenNet Chatbox. Om opnieuw binnen te komen, sluit de chatbox af en kom terug binnen.
dat afsluiten gaat ook niet.
Maar wat ik raar -vind is dat chatbox en trivia wel werkt op mijn smartfone
,,,wat kan ik daar aan verhelpen??
groetjes happyopa
12:19] *** Welkom op de www.SeniorenNet.be Chatbox (SeniorenNet ChatServer)
[12:19] -irc.seniorennet.be- *** Bezig met het opzoeken van uw hostnaam...
[12:19] -irc.seniorennet.be- *** Uw hostnaam is gevonden, even geduld aub
[12:19] -irc.seniorennet.be- *** You are banned from Seniorennet ([marleentje] toffen niet welkom)
[12:19] *** Closing Link happyopa[78-22-243-181.access.telenet.be] (User has been banned from Seniorennet ([marleentje] toffen niet welkom))
[12:19] *** U bent nu niet meer verbonden met de SeniorenNet Chatbox. Om opnieuw binnen te komen, sluit de chatbox af en kom terug binnen.
dat afsluiten gaat ook niet.
Maar wat ik raar -vind is dat chatbox en trivia wel werkt op mijn smartfone
,,,wat kan ik daar aan verhelpen??
groetjes happyopa
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Het kan een fout zijn van SeniorenNet.
Ik zou nog even afwachten.
Maar als uw pc niet werkt zoals voorheen zou ik op het forum van Spyware eens een logje zetten van Hijack this. Daar staat ook hoe u het moet doen.
Scannen met Malwarebytes en Adw cleaner kan ook geen kwaad. De werkwijze van Sony staat ook op dat forum.
Ik zou nog even afwachten.
Maar als uw pc niet werkt zoals voorheen zou ik op het forum van Spyware eens een logje zetten van Hijack this. Daar staat ook hoe u het moet doen.
Scannen met Malwarebytes en Adw cleaner kan ook geen kwaad. De werkwijze van Sony staat ook op dat forum.
-
happyopa - Lid geworden op: 20 mei 2005, 23:02
Paullamb,,,het is inderdaad een fout van de chatbox van seniorennet,,er zit een zekere met nicknaam toffen op en door een fout kan ik me niet meer aanmelden!Het herstellen kan nog lang duren omdat de mensen op sennet veel werk hebben.
Zodoende wacht ik maar af hé.
groetjes happyopa
Zodoende wacht ik maar af hé.
groetjes happyopa