Firefox
-
Alida - Lid geworden op: 13 jan 2004, 12:02
Hallo,
Lang geleden dat ik hier nog eens moest zijn, maar heb sinds een paar dagen moeilijkheden met firefox.
Als ik naar de mailgroepen wil overschakelen krijg ik steeds deze melding:
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
Dit gebeurt enkel bij de mailgroepen, niet bij het forum spelletjes enz..
Zou graag firefox instellen als standaard browser daar ik nog met IE9 werk,en dikwijls de melding krijg browser out of date. Kan IE echter niet updaten want werk nog met Vista
Groetjes
Alida
Lang geleden dat ik hier nog eens moest zijn, maar heb sinds een paar dagen moeilijkheden met firefox.
Als ik naar de mailgroepen wil overschakelen krijg ik steeds deze melding:
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
Dit gebeurt enkel bij de mailgroepen, niet bij het forum spelletjes enz..
Zou graag firefox instellen als standaard browser daar ik nog met IE9 werk,en dikwijls de melding krijg browser out of date. Kan IE echter niet updaten want werk nog met Vista
Groetjes
Alida
-
Hallo Sacho,
Firefox instellen als standard browser is geen probleem, maar dan geraakt ik niet meer op de mailgroepen, op al de rest zoals spelletjes of forum geen probleem.
Bij mailgroepen krijg ik steeds deze melding:
Pagina verwijst niet op de juiste manier door
Daarom blijf ik voorlopig maar op IE, daar geen probleem.
Vind het wel raar want vroeger ging dit ook via firefox
Groetjes
Alida
Firefox instellen als standard browser is geen probleem, maar dan geraakt ik niet meer op de mailgroepen, op al de rest zoals spelletjes of forum geen probleem.
Bij mailgroepen krijg ik steeds deze melding:
Pagina verwijst niet op de juiste manier door
Daarom blijf ik voorlopig maar op IE, daar geen probleem.
Vind het wel raar want vroeger ging dit ook via firefox
Groetjes
Alida
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Alida
Check eens volgende Privacy-instellingen in Firefox :
Klik op het Menu - op Opties - op Privacy.

Herstart Firefox.

Check eens volgende Privacy-instellingen in Firefox :
Klik op het Menu - op Opties - op Privacy.
Herstart Firefox.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
@ Verhaegen,
Cookies vewijderd met ccleaner, ook de geschiedenis
@pcekspeer
Firefox ingesteld zoals voorbeeld
Beide heren, bedankt want het is opgelost; kan nu met een gerust hart firefox instellen als standaard browser.
Groetjes en nog een fijne zondag
Alida
Cookies vewijderd met ccleaner, ook de geschiedenis
@pcekspeer
Firefox ingesteld zoals voorbeeld
Beide heren, bedankt want het is opgelost; kan nu met een gerust hart firefox instellen als standaard browser.
Groetjes en nog een fijne zondag
Alida