Informatie
-
macao - Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16
Beste vrienden ,
Ik heb steeds met een router gewerkt van linksys ondertussen heb ik een andere modem van telenet model CH6643E wireless 3.0 (Docsis) daar zit de router ingebouwd maar nu heb ik een vraag ,
Toen ik de linksys router nog gebruikte en ik had geen internet schakelde ik deze een 10 tal seconde uit en was mijn internet terug nu is mijn vraag hoe doe ik dat nu met deze modem moet ik de stroom van de modem uitschakelen of moet ik een andere handeling doen ,
Dank bij voor baat ,
Macao
Ik heb steeds met een router gewerkt van linksys ondertussen heb ik een andere modem van telenet model CH6643E wireless 3.0 (Docsis) daar zit de router ingebouwd maar nu heb ik een vraag ,
Toen ik de linksys router nog gebruikte en ik had geen internet schakelde ik deze een 10 tal seconde uit en was mijn internet terug nu is mijn vraag hoe doe ik dat nu met deze modem moet ik de stroom van de modem uitschakelen of moet ik een andere handeling doen ,
Dank bij voor baat ,
Macao
-
Beste paullamb Is dat voldoende als ik de stroom uitschakel of moet er nog ergens iets reset worden en ja ik heb problemen gehad met mijn linksyss router daarom werk ik nu met de modem ven telenet waar de router is ingebouwd maar ik kan nergens iets vinden hoe resetten ,
Dank bij voor baat,
Macao
Dank bij voor baat,
Macao
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@macao
Bellen/vragen bij Telenet ?
015 66 66 66

Bellen/vragen bij Telenet ?
015 66 66 66
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
@macao
Je hebt voordien problemen gehad met de router van Linksys, zeg je.
Nu heb je problemen met die van Telenet.
Zou het kunnen dat de problemen niet router-afhankelijk zijn ?
Laat Telenet eens testen ?

Je hebt voordien problemen gehad met de router van Linksys, zeg je.
Nu heb je problemen met die van Telenet.
Zou het kunnen dat de problemen niet router-afhankelijk zijn ?
Laat Telenet eens testen ?
-
Lees jijzelf ze eens lampaul
-
Dank u wel E T en paullamb voor de uitleg en inderdaad ik heb geen problemen met de huidige telenet router heb ik ook niet gemeld maar ik wou weten als er ooit problemen zouden zijn met mijn internet hoe ik dat met de ingebouwde router in de modem moest uitvoeren,
Nogmaals dank allebei ,
Beleefde groeten ,
Macao

Nogmaals dank allebei ,
Beleefde groeten ,
Macao