website
-
waldolala - Lid geworden op: 13 mar 2008, 10:10
mijn buurvrouw heeft een schoonheidssalon maar geen pc, als ik haar naam intik op google verschijnen er 7of 8 items die verwijzen naar een website over haar zaak, de meeste zijn verkeerd ,zoals adres ,openingsuren enz.
Die zijn er opgezet door Infobel-1207- yelp.be-handelsgids-netwerklounge en andere. Heeft daar nooit om gevraagd, is misschien wel goed maar met onjuiste gegevens kan zij ook niets aanvangen. Hebben zij geen toestemming nodig van die vrouw en hoe kan zij die foute gegevens laten aanpassen en sommige volledig laten verwijderen omdat de adressen gewoon niet bestaan
Die zijn er opgezet door Infobel-1207- yelp.be-handelsgids-netwerklounge en andere. Heeft daar nooit om gevraagd, is misschien wel goed maar met onjuiste gegevens kan zij ook niets aanvangen. Hebben zij geen toestemming nodig van die vrouw en hoe kan zij die foute gegevens laten aanpassen en sommige volledig laten verwijderen omdat de adressen gewoon niet bestaan
-
ovl - Lid geworden op: 12 okt 2002, 23:03
kan het niet zijn dat er meerdere 'salons' bestaan met dezelfde naam 
Wees aandachtig, verwijder de e-mailadressen indien je een mail doorstuurt.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.
-
_Jos_ - Lid geworden op: 02 apr 2011, 11:13
Er zijn allerhande bedrijfjes die zich bezighouden met het oplijsten van gegevens. Zelf heb ik ontdekt dat ik in immobiliën zou handelen en verouderde gegevens blijven maar online staan en daar is niet veel aan te doen. U kunt gewoon eens vragen om dit te wijzigen...
U kunt ook een domeinnaam registreren met de naam van die zaak in de URL zodat deze bovenaan de lijst komt als iemand deze naam opzoekt via Google. En op uw site verwijzen naar de onjuiste informatie van deze websites. Een gratis blog van bv Wordpress is al voldoende en makkelijk te maken.
Zo heb ik het tenminste opgelost.
Mvg
U kunt ook een domeinnaam registreren met de naam van die zaak in de URL zodat deze bovenaan de lijst komt als iemand deze naam opzoekt via Google. En op uw site verwijzen naar de onjuiste informatie van deze websites. Een gratis blog van bv Wordpress is al voldoende en makkelijk te maken.
Zo heb ik het tenminste opgelost.
Mvg