Nieuwe bankkaart
-
Forantje 1 - Lid geworden op: 08 aug 2021, 17:17
Heb nieuwe bankkaart maestro ontvangen, moet ik dan de nieuwe kaartgegevens inbrengen in sommige apps om te betalen en de oude kaart daar wissen…..? Misschien domme vraag
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Als het een bankkaart is ter vervanging van de vorige, dan blijft normaal gezien alles hetzelfde, tot de pincode toe.
Alléén de geldigheid ervan wordt verlengd voor een nieuwe periode.
Alléén de geldigheid ervan wordt verlengd voor een nieuwe periode.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Als ik zie bij het ontvangen van mijn nieuwe kaart moet er niets verandert worden.Heb nieuwe bankkaart maestro ontvangen, moet ik dan de nieuwe kaartgegevens inbrengen in sommige apps om te betalen en de oude kaart daar wissen…..? Misschien domme vraag
Het enige wat ik moest doen was inloggen in de app van de bank en hierbij gewoon de nieuwe kaart gebruiken met dezelfde pincode (indien men deze wenst te behouden), nieuwe kaartnummer ingeven en klaar was kees (in dit geval Dicksy
De bankkaart is verbonden aan je rekeningnummer. Betaal je in sommige apps met de bankkaart en heb je je rekeningnummer laten opslaan in die bepaalde app zal er niks veranderen aan de betalingswijze. Je koopt iets in die bepaalde app en je betaald zoals je de vorige keer betaald hebt. Het is het rekeningnummer dat opgeslagen is/wordt en deze is niet gewijzigd, de bankkaart wordt niet opgeslagen.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Wat staat in de de brief ?
Als je online wil betalen zal je wel op je scherm zien wat je moet doen. Kaartgegevens kan je niet zomaar veranderen.
Als je online wil betalen zal je wel op je scherm zien wat je moet doen. Kaartgegevens kan je niet zomaar veranderen.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Forantje 1 schreef: ↑26 aug 2024, 12:45Heb nieuwe bankkaart maestro ontvangen, moet ik dan de nieuwe kaartgegevens inbrengen in sommige apps om te betalen en de oude kaart daar wissen…..? Misschien domme vraag
Ben jij zeker dat het een Maestro kaart is, rode en blauwe bol
Maestro verdwijnt
normaal als je nu een nieuwe kaart krijgt (ter vervanging) word dit automatisch een Mastercard, Rode Gele Bol of er staat gewoon visa op
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
hendrikjozef - Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
als ge LOTTO of EURO LOTTO speelt moet ge uw nieuwe kaartnummer ingeven en de oude schrappen
eveneens de geldigheid aanpassen
groetjes
hendrikjozef
eveneens de geldigheid aanpassen
groetjes
hendrikjozef