modem?
-
mendo - Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:48
Klopt, in de veronderstelling dat ze de nieuwe modem in de Telenet winkel helemaal voor u ingesteld hebben.paullamb schreef:Alle kabels liggen er he Bonny
Alleen een nieuw accespoint ( of niet) en de rest is uittrekken bij de oude en inpluggen bij de nieuwe.
En indien je goed onderhandelt dan kost de hele operatie u misschien zelfs helemaal niets.
Laat bv eens verstaan dat je over interessante aanbiedingen van de concurrentie beschikt.
Niet vergeten…
De installatie van gratis-software gaat vaak gepaard met een aanbod tot installeren van ongevraagde programmas’ of toolbars. Verwijder desgevallend het vinkje bij die EXTRA aanbieding.
De installatie van gratis-software gaat vaak gepaard met een aanbod tot installeren van ongevraagde programmas’ of toolbars. Verwijder desgevallend het vinkje bij die EXTRA aanbieding.
-
bonny - Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:50
Beste mensen, ik heb naar jullie raad geluisterd en ben met telenet gaan praten met uitermate positief resultaat.
IK heb een gunstiger tarief gekregen, én de technieker komt GRATIS de nieuwe modem plaatsen en installeren. Met jullie duwtje in de rug is dus alles prachtig verlopen. HARTELIJK DANK.
IK heb een gunstiger tarief gekregen, én de technieker komt GRATIS de nieuwe modem plaatsen en installeren. Met jullie duwtje in de rug is dus alles prachtig verlopen. HARTELIJK DANK.