Vernieuwde website
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Weet je, ik vind het wel jammer dat P.Vyncke zich nooit persoonlijk tot ons richt. Wij hebben hem veel te danken, maar zonder ons zou zijn site toch ook niet leefbaar zijn.
Een bedankje, gewoon een antwoordje op één of andere verzuchting, een verklaring.... moet toch kunnen, dacht ik? Of....
De moderatoren leveren schitterend werk, waarvoor dank, maar nu lijkt P.Vyncke God de Vader wel, die zijn "schapen" niet (er)kent.
We willen toch allen een gemoedelijk, menselijk en respectvol seniorennet?
Een bedankje, gewoon een antwoordje op één of andere verzuchting, een verklaring.... moet toch kunnen, dacht ik? Of....
De moderatoren leveren schitterend werk, waarvoor dank, maar nu lijkt P.Vyncke God de Vader wel, die zijn "schapen" niet (er)kent.
We willen toch allen een gemoedelijk, menselijk en respectvol seniorennet?
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
wiana onderschat een website niet,de webmaster heeft nog andere dingen aan het hoofd hoor.daar komt heel veel bij kijken...ook finacieel is dit
een kostelijk plaatje.we mogen blij zijn ,dat er een site bestaat als deze..en gratis! .dus moeten we er aan wennen met de witte achtergrond
al begrijp ik uw vraag die u hier steld
een kostelijk plaatje.we mogen blij zijn ,dat er een site bestaat als deze..en gratis! .dus moeten we er aan wennen met de witte achtergrond
al begrijp ik uw vraag die u hier steld
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus