PDF opslaan in IE9
-
arizona - Lid geworden op: 12 jan 2007, 14:46
Allo,ik heb Chrome plus IE9 op mijn Vista PC.Met Chrome kan ik PDF's opslaan van iets (bvb.artikels)die me interesseren.Is dat mogelijk met IE9 aub ?
Als ik rechts op een artikel klik,om te printen,met IE9 ,kom ik bij mijn gewone inkjetprinter terecht..Weet iemand een oplossing(ik heb ook Nuance op mijn PC maar die wil IE9 ook niet als printer erkennen..).
Bedankt bij voorbaat.
Als ik rechts op een artikel klik,om te printen,met IE9 ,kom ik bij mijn gewone inkjetprinter terecht..Weet iemand een oplossing(ik heb ook Nuance op mijn PC maar die wil IE9 ook niet als printer erkennen..).
Bedankt bij voorbaat.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
arizona,
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp,
Dit ook downloaden:
Eerst bij Apparaten en printer de pdf printer als standaard aanduiden of anders in het printer scherm een andere (de pdf printer) aanduiden.
Sony
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp,
Dit ook downloaden:
opletten:Requires PS2PDF converter such as Ghostscript (recommended).
You can get the free GPL Ghostscript 8.15 here.
Als die ingesteld staat als standaard printer ja natuurlijk.kom ik bij mijn gewone inkjetprinter terecht.
Eerst bij Apparaten en printer de pdf printer als standaard aanduiden of anders in het printer scherm een andere (de pdf printer) aanduiden.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
arizona
Als je in IE op Bestand klikt en op Afdrukken, krijg je een gelijkaardig venster met een schuifbalkje. Hier kan je dus aangeven of je het als PDF wilt afdrukken of op papier.

Als je in IE op Bestand klikt en op Afdrukken, krijg je een gelijkaardig venster met een schuifbalkje. Hier kan je dus aangeven of je het als PDF wilt afdrukken of op papier.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
arizona - Lid geworden op: 12 jan 2007, 14:46
Bedankt Iceman !!! met Cute pdf kan ik uiteindelijk probleemloos printen in IE9..probleem dus opgelost.Is het normaal dat hij geen Pdf dokument opent ? zelfs als ik hem "prioritair"zet ten opzichte van Adobe reader ? of is het werkelijk een pdf printer en niet een pdf printer/reader ?natuurlijk niks ergs...ik doe ze open met Adobe..
In ieder geval van harte bedankt(en inklusief seniorennet voor deze forum faciliteit) ![/b]
In ieder geval van harte bedankt(en inklusief seniorennet voor deze forum faciliteit) ![/b]