google chrome installeren
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@bris
-Check eens bij de Progr. & onderdelen of er een Google vermeld wordt ?
-Je geeft niet de link waar je Chrome wilde downloaden, gebruik deze eens ?
https://www.google.com/chrome/browser/d ... andalone=1
Nog dezelfde foutmelding ?

-Je geeft niet de link waar je Chrome wilde downloaden, gebruik deze eens ?
https://www.google.com/chrome/browser/d ... andalone=1
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 02 sep 2015, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
brisamar - Lid geworden op: 02 mei 2012, 17:41
lukt niet. ik kan downloaden,klik op 'uitvoeren' melding komt dat er verbinding wordt gemaakt met internet, maar verder gebeurt er niets en er komt in de url balk: ....... default.
ik vermeld nog dat ik mijn laptop (sony vaio) naar het eerste gebruik heb herzet en de versie van chrome is nu anders dan tevoren. bv rechts bovenaan is het symbool om instellingen te doen (de drie streepjes) weg.
ik vermeld nog dat ik mijn laptop (sony vaio) naar het eerste gebruik heb herzet en de versie van chrome is nu anders dan tevoren. bv rechts bovenaan is het symbool om instellingen te doen (de drie streepjes) weg.
-
Kan je hier niet op antwoorden ?pcekspeer schreef:@bris
-Je kan Chrome niet downl. zeg je, maar toch valt het je op dat het menu is verdwenen (3 streepjes), dat begrijp ik niet goed.
-
in 'alle programmas' stel ik vast dat er enkel 'igoogle' staat.
zoals gezegd heb ik de computer gereset en is de gewone google versie verdwenen en staat de meegeleverde oude versie er terug
waar bij de betere versie de drie streepjes stonden staat nu een 'werksleutel'
zoals gezegd heb ik de computer gereset en is de gewone google versie verdwenen en staat de meegeleverde oude versie er terug
waar bij de betere versie de drie streepjes stonden staat nu een 'werksleutel'
-
@bris
Even opletten.
--Je spreekt over een oude versie van Google...
Google is een zoekmachine, dus géén browser.
Internet Explorer is de ingebouwde browser in jouw Win7.
Om opzoekingen te kunnen doen op het www heeft iedere browser nood aan een zoekmachine : veel mensen gebruiken hiervoor Google.
--Google Chrome is de browser van Google, sinds 2008.
Is de meestgebruikte browser ondertussen.
En die probeer jij dus te installeren, maar blijkbaar lukt je dat om de een of andere reden niet...
Kreeg je nu ook eenzelfde foutcode ?
Toch zie jij dat het Menu verdwenen is ? Deze dus ?

-Google Chrome staat dus niet vermeld tussen de programma's ?
--Je zegt dat iGoogle vermeld wordt tussen je progr. & onderdelen.
Maar.
iGoogle is stopgezet in 2012, dus.
Klik op iGoogle en klik vervolgens op Verwijderen en herstart nadien de pc.
Lukt dat ?

Even opletten.
--Je spreekt over een oude versie van Google...
Google is een zoekmachine, dus géén browser.
Internet Explorer is de ingebouwde browser in jouw Win7.
Om opzoekingen te kunnen doen op het www heeft iedere browser nood aan een zoekmachine : veel mensen gebruiken hiervoor Google.
--Google Chrome is de browser van Google, sinds 2008.
Is de meestgebruikte browser ondertussen.
En die probeer jij dus te installeren, maar blijkbaar lukt je dat om de een of andere reden niet...
Kreeg je nu ook eenzelfde foutcode ?
Toch zie jij dat het Menu verdwenen is ? Deze dus ?
-Google Chrome staat dus niet vermeld tussen de programma's ?
--Je zegt dat iGoogle vermeld wordt tussen je progr. & onderdelen.
Maar.
iGoogle is stopgezet in 2012, dus.
Klik op iGoogle en klik vervolgens op Verwijderen en herstart nadien de pc.
Lukt dat ?
-
ik heb nu google chrome.
maar de drie streepjes rechts waarmee een en ander kan geregeld en ingesteld worden is er niet meer.
er staat nu een sleutel, als ik daar op klik krijg ik een gelijkaardig menu voor de instellingen enz.
ik kan me dus behelpen
maar de drie streepjes rechts waarmee een en ander kan geregeld en ingesteld worden is er niet meer.
er staat nu een sleutel, als ik daar op klik krijg ik een gelijkaardig menu voor de instellingen enz.
ik kan me dus behelpen