internet-harddisk?

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

mieb

21 sep 2015, 13:10

Ik weet niet of ik hier goed zit,ik heb een nieuwe harddisk en dus is alles eraf van de laptop en moet veel terug instaleren maar ken er niets van.Vroeg
er had ik Google als startpagina nu staat er bing,via de balk kan ik op mijn mailbox en facebook enz...maar zou graag terug Google hebben ,nu staat er reklame en andere dingen op en was vertrouwd met Google,kan ik dat veranderen en hoe zonder mijn programmas kwijt te spelen.
Is het verplicht van een microsoftaccount aan te maken.ik geraak ook niet terug op skype,heb het wel op de tablet en wil het terug op laptop omdat het scherm groter is.
Bedankt al op voorhand voor het geduld en de hulp
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt

Jurcaba

21 sep 2015, 15:08

Dit is je startpagina nu?
http://www.msn.com/nl-be
Dan moet je die dus veranderen naar Google startpagina, maar welke Windows versie staat er op de computer en welke internet browser (Internet Explorer of Google Chrome of Firefox etc.) gebruik je?

Skype heeft storing op dit moment of heb je helemaal nog geen Skype geïnstalleerd op die computer?

Waar denk je een Microsoft account voor nodig te hebben?

mieb

26 sep 2015, 07:28

Wel ik heb terug Skype erop gekregen maar via een ander account want met dezelfde als op de tablet lukte het niet , ik heb er nu ook google Chrome op,er staat nu nog vista op kan ik nu ook via Internet Windows 9 opzetten en overgaan naar Windows 10 of ik dat zeker af te raden die gratis toegift dat ze doen op Internet
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt